اشنایی با پاتایا و جاذبه های آن

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، پاتایا و جاذبه های آن، یکی پس از دیگری زیبا و دیدنی هستند. شهر پاتایا یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند با طبیعتی زیبا، سواحل زیبا و دیدنی و مراکز خرید مدرن است.

اشنایی با پاتایا و جاذبه های آن

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

این باغ استوایی بسیار زیبا یکی از برترین دیدنی های شهر پاتایا در تور تایلند بشمار می رود که در فاصله 18 کیلومتری جنوب این شهر قرار گرفته و این باغ با انواع گل های ارکیده ، نخل های زیبا ، گیاهان تزئینی و گل های گوناگون از سراسر دنیا طراحی شده است. دارای قسمت های گوناگونی از جمله : باغ فرانسوی با طراحی های متقارن ، درخچه های خاص ، خانه های سنتی تایلندی نیز در این باغ به چشم می خورد. گردشگران می توانند از نمایش ورزش رزمی موی تای ، حرکات نمایشی فیل ها ، نمایش فرهنگ و هنر تایلند و شما می توانید با کرایه دوچرخه تمام محیط ها و سرگرمی های این پارک را بچرخید و در دریاچه اش قایق پدالی سوار شوید. در تور تایلند می توانید نمایش فیل ها را تماشا کنید. سوارشان شوید و با آن‌ها عکس بگیرید و یا به بیش از 60 گونه‌ ماهی که در دریاچه‌ نانگ نوچ زندگی می کنند غذا بدهید.

شو آلکازار تایلند ( ALCAZAR CABARET SHOW )

شو آلکازار یکی از دیدنی های پر طرفدار در شهر پاتایا تایلند است که یکی از نمایش های جذاب در تور پاتایا است که دیدن آنها می تواند لحظات خوش و به یاد ماندنی برای گردشگران تور تایلند به ارمغان می آورد. بیش از 20 سال می باشد که این شو با سیستم صوتی و نور پردازی مدرن هر روزه تماشاگران زیادی به خود جذب کرده و بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا آن را شبیه به مولن روژ پاریس می دانند. پس از هر اجرا و بسته شدن پرده ، دکورها به سرعت تغییر می کنند و لباس اجرا کننده ها عوض می شود. انتخاب رنگ و مدل لباسهای برگزار کننده های شو از هر فرهنگ و کشوری انتخاب شده است و با زبان های هندی ، کره ای ، تایلندی ، فارسی ، انگلیسی ، روسی و ... به اجرا گذاشته می شود.

انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 309

به "اشنایی با پاتایا و جاذبه های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشنایی با پاتایا و جاذبه های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید