واکنش یوفا به حذف بعضی کشورها در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به گزارش روزهای اخیر رسانه های اروپایی از جمله روسیه درباره تغییرات احتمالی لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

واکنش یوفا به حذف بعضی کشورها در لیگ قهرمانان اروپا

برای لذت بردن از تور اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، یوفا در بیانیه خود نوشت: در ارتباط با بعضی از گزارش های نادرست که در روزهای اخیر در رسانه های مختلف اروپا از جمله روسیه منتشر شدند می خواهیم اعلام کنیم که هیچ پیشنهاد خاصی برای تغییرات احتمالی لیگ قهرمانان اروپا وجود ندارد. مباحث مربوط به این طرح نیز فقط در حالت مشاوره و گفتگو هستند. ما همچنین می خواهیم توجه داشته باشید که تغییرات احتمالی در فرمت جدید لیگ قهرمانان از سوی انجمن باشگاه های اروپا (ECA) ارائه شدند و یوفا هیچ مداخله ای نداشته است.

در بخشی دیگر از این بیانیه به نقل از الکساندر چفرین، رئیس یوفا آمده است: اگر نظر مرا می خواهید هیچ چیزی نباید تغییر یابد. فوتبال یکی از بهترین محصولات اروپایی است که هم اکنون در سطح جهانی بهترین محسوب می گردد. لیگ قهرمانان یک رقابت جهانی است و هر ساله به محبوبیتش در چین و آمریکا اضافه می گردد. این کشورها بازارهای نوظهوری برای ورزش ما هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 495

به "واکنش یوفا به حذف بعضی کشورها در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش یوفا به حذف بعضی کشورها در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید