هزار توی عجیب و غریب اکران عمومی تومان در فرانسه

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مرتضی فرشباف کارگردان فیلم سینمایی تومان از فیلم های رونمایی شده در سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر، از اکران این فیلم در فرانسه اطلاع داد.

هزار توی عجیب و غریب اکران عمومی تومان در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مرتضی فرشباف کارگردان فیلم سینمایی تومان که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، درباره زمان نمایش این فیلم گفت: در حال حاضر به این فکر می کنیم که فیلم را دوباره تدوین کنیم یا نه، ولی با توجه با بازخورد های مثبت تومان در جشنواره فیلم فجر در پی این هستیم که با یک پخش نماینده در ایران برای نمایش عمومی آن به نتیجه برسیم با این وجود یک پخش نماینده فرانسوی به نام واید منیج منت به توافق رسیده ایم تا تومان را در خارج از ایران هم اکران کنیم.

وی اضافه نمود: این پخش نماینده فرانسوی، پیش از این کار پخش نمایندگی فیلم سوگ را هم به عهده گرفته بود و ما سابقه همکاری با یکدیگر را داشته ایم از همین رو طبق این سابقه و اینکه تومان را خیلی دوست داشتند، حاضر به همکاری مجدد شدند. ضمن اینکه ما سعی می کنیم جزو فیلم های بخش دو هفته با کارگردانان در جشنواره کن هم باشیم. بعد از آن و در یک فاصله 3 تا 5 ماهه تومان را در فرانسه به نمایش عمومی می گذاریم.

فرشباف بیان نمود: برای پخش این فیلم در ایران هم در نظر داریم با یکی از دفاتر پخش که توانایی و امکانات لازم را دارند و می توانند از فیلم مراقبت نمایند، به نتیجه برسیم. ضمن اینکه در نظر داریم نسخه بلندتر تومان را در گروه هنر و تجربه به نمایش بگذاریم.

این کارگردان در انتها اظهار کرد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که فیلم ها و صاحبانش زمانی را برای اکران عمومی انتخاب نمی نمایند بلکه برای این امر انتخاب می شوند که دیگر فیلمسازان سعی می نمایند فکری درباره این موضوع نداشته باشند. این مقوله به قدری پیچیده و هزارتوی اکران به قدری عجیب است که سعی می کنیم درباره اکران خیال پردازی نکنیم گویا نمایش عمومی فیلم ها مولفه هایی دارد که در کنترل ما نیست و شانس هایی دارد که باید سعی کنیم روی این شانس ها کار کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1090

به "هزار توی عجیب و غریب اکران عمومی تومان در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار توی عجیب و غریب اکران عمومی تومان در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید