نیکخواه بهرامی: در جام جهانی چیزی دور از دسترس ایران نیست، اگر نترسیم، می توانیم به اروپایی ها برسیم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، ملی پوش بسکتبال ایران گفت: در رقابت های جام جهانی چیزی دور از دسترس ما نیست و حتی شانس صعود از مرحله گروهی را داریم.

نیکخواه بهرامی: در جام جهانی چیزی دور از دسترس ایران نیست، اگر نترسیم، می توانیم به اروپایی ها برسیم

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، صمد نیکخواه بهرامی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی قبل از اعزام به جام جهانی گفت: به نظرم سال جاری برنامه ریزی مناسب بود. ما پس از خاتمه لیگ استراحت خوبی داشتیم و سپس چند هفته پرفشار را در شروع تمرینات پشت سرگذاشتیم. در چندین تورنمنت هم شرکت کردیم که یکی پس از دیگری سخت تر می شد.

وی با اشاره به اینکه بازی با تیم های اروپایی باعث بالا رفتن سطح تیم ایران می گردد ادامه داد: ما چیزی از اروپایی ها کم نداریم و فقط آنها کمی به لحاظ روحی و روانی و فیزیکی آماده تر هستند. زبان بسکتبال یک زبان ثابت در تمام جهان است و اگر نترسیم می توانیم به آنها برسیم.

ملی پوش بسکتبال ایران درخصوص بعضی نقدها پس از شکست مقابل یونان گفت: یونان حریفان دیگر را نیز شکست داد و تیم خوبی بود ما هم تجربه زیادی کسب کردیم البته پالس های منفی باعث ترس مربیان و فدراسیون در انجام بازی با تیم های بزرگ می گردد. ما قبل از المپیک هم با تیم های بزرگ بازی کردیم و شکست خوردیم اما تجربه همان دیدارها در جام ملت های آسیا به یاری ما آمد. سال جاری هم امیدوارم همین تجربه ها بتواند به ما یاری کند.

نیکخواه بهرامی ادامه داد: می گفتند که تیم های اروپایی سطح زیادی دارند اما تیم ما پس از دیدار با آنها به خودباوری لازم رسید. در جام جهانی هم چیزی دور از دسترس نیست و شانس صعود از مرحله گروهی را داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 571

به "نیکخواه بهرامی: در جام جهانی چیزی دور از دسترس ایران نیست، اگر نترسیم، می توانیم به اروپایی ها برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکخواه بهرامی: در جام جهانی چیزی دور از دسترس ایران نیست، اگر نترسیم، می توانیم به اروپایی ها برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید