نشست آنالیز مسائل حوزه تامین برق و آب و شیرین سازی آب دریا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، نشست آنالیز مسائل حوزه تامین برق و آب و شیرین سازی آب دریا و خشکسالی ها با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس و وزیر نیرو و معاونین دو طرف برگزار گردید.

نشست آنالیز مسائل حوزه تامین برق و آب و شیرین سازی آب دریا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، جلسه آنالیز مسائل حوزه تامین برق و آب و شیرین سازی آب دریا و خشکسالی ها، امروز (چهارشنبه 4 مهر) با حضور کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و رضا اردکانیان وزیر نیرو، در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار و مسائل و مسائل حوزه آب و برق کشور مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

لازم به ذکر است؛ در ادامه این نشست نیازهای حوزه آب و برق کشور در حوزه های تقنین و اجرایی، به منظور مرتفع کردن مسائل، مطرح و راهکارهایی در خصوص برطرف آن ها ارائه شد و بر لزوم همکاری هرچه بیشتر مرکز پژوهش های مجلس و وزارت نیرو در زمینه مسائل حوزه آب و برق کشور تاکید شد.

شایان ذکر است، در این نشست همچنین محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس، حسین افشین معاون پژوهش های تولیدی ـ زیربنایی مرکز پژوهش های مجلس، عباس سروش معاون آب و آبفای وزارت نیرو، همایون حائری معاون برق و انرژی وزارت نیرو و جمعی از معاونین و کارشناسان دو طرف حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 209

به "نشست آنالیز مسائل حوزه تامین برق و آب و شیرین سازی آب دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست آنالیز مسائل حوزه تامین برق و آب و شیرین سازی آب دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید