ناشناخته ترین بازیکن پرسپولیس در تبریز

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: پرسپولیس امشب باید در تبریز به مصاف ماشین سازی برود تا برابر رقیب سقوط نموده، سه امتیاز را بگیرد و همچنان صدرجدول را در اختیار داشته باشد.

ناشناخته ترین بازیکن پرسپولیس در تبریز

به گزارش خبرنگاران، این بازی در شرایطی برگزار می گردد که همزمان دو تیم سپاهان و استقلال نزدیک ترین تعقیب کننده های پرسپولیس در جدول هم به مصاف رقبای خود می فرایند. همزمانی بازی ها حساسیت کار را زیاد نموده، ولی در مقایسه با دو تیم دیگر، پرسپولیس روی کاغذ بازی ساده تری دارد.

ماشین سازی، رقیب امشب شاگردان یحیی گل محمدی سقوطش قطعی شده، ولی همچنان انگیزه زیادی دارد برابر تیم صدرنشین امتیاز بگیرد. البته یحیی گل محمدی هم برای فرار از غافلگیری در بازی امشب طرح و نقشه های تاکتیکی دارد؛ طرح هایی که شاید منجر به تغییراتی در ترکیب پرسپولیس هم گردد.

با این حال حتی اگر تغییراتی هم در ترکیب صورت بگیرد باز به نظر می رسد نقش امید عالیشاه به اسم ناشناخته ترین بازیکن ترکیب پرسپولیس در تبریز حفظ گردد. واقعیت این است که هم شهریار مغانلو و هم عیسی آل کثیر مهیای بازی در تبریز هستند. اگر چنین گردد آن وقت شاید صندلی امید عالیشاه دستخوش تغییر گردد و از ترکیب دور بماند. با این حال، امید آن قدر این اواخر خوب کار نموده که همچنان عصای دست یحیی باشد. او در صورت غیبت یکی از دو مهاجم پرسپولیس می تواند در خط حمله بازی کند؛ هرچند که سبک بازی اش در خط حمله هم شباهتی به یک مهاجم کلاسیک ندارد و با شیوه ای متفاوت ایفای نقش می نماید. اگر هم که مهاجمان یحیی مهیای بازی در ترکیب اصلی باشند که باز تعریف جدیدی برای پست امید عالیشاه خواهد شد؛ پستی که می تواند به ناشناخته بودنش در اندیشه های فنی یحیی گل محمدی ارتباط مستقیمی داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2005

به "ناشناخته ترین بازیکن پرسپولیس در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناشناخته ترین بازیکن پرسپولیس در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید