می خواهیم آبروی والیبال گنبد رو حفظ کنیم، نگران شرایط موجود هستیم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، عظیم جزیده در مصاحبه با خبرنگاران درباره مثبت شدن تست کرونایش گفت: در تست اولیه نتیجه مثبت شد اما در پی سی آر حلق و بینی نتیجه منفی شد و ظاهرا اشتباهی پیش آمده بود. تست حلق و بینی کامل تر بود و خدا را شکر نتیجه منفی شد.

می خواهیم آبروی والیبال گنبد رو حفظ کنیم، نگران شرایط موجود هستیم

وی در خصوص حضور تیمش در تورنمنت چهارجانبه گفت: تمرینات تیم را بسیار دیر شروع کردیم اما با توجه به اینکه شاکله چند سال اخیر تیم حفظ شد و بازیکنانی همچون قریشی، تکاور، صالحی و غیره در تیم حفظ شدند، در روز نخست بازی ها نتیجه خوبی کسب کردیم. همچنین تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و تنها یک روز در هفته استراحت کردیم و این باعث شد عقب افتادگی تمرینات را جبران کنیم. هنوز به آمادگی صددرصدی نرسیده ایم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: حدود 9 نفر از بازیکنان در میانگین سنی 19 تا 21 سال هستند. آمادگی خوبی دارند و می خواهیم از والیبال گنبد در مسابقات دفاع و آبروداری کنیم.

وی اضافه نمود: تلاش من و همکارانم این است که پیش از شروع شروع رقابت ها به آمادگی لازم برسیم و با حضور در دیدارهای تدارکاتی، نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی و ارزیابی های لازم را انجام دهیم.

جزیده در ادامه درباره سایر دیدارهای تدارکاتی مدنظر قرار گرفته شده برای تیمش گفت: ممکن است یک یا دو بازی تدارکاتی با تیم های دسته یکی انجام دهیم و سپس تمرینات را پیگیری کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در پایان به نگرانی اش درباره تست های کرونا اشاره و شرح داد: ممکن است در روز مسابقه تست دو بازیکن اصلی در پست پاسور مثبت اعلام شود آن وقت تکلیف تیم چه می شود. این کار تیم را سخت کرده و پیشنهادم این است که با توجه به خطای اجرا شده در نتایج تست کرونا، چند روز پیش از شروع هر مسابقه از بازیکنان تیم تست گرفته شود تا در صورت مثبت شدن آن فرصت دوباره برای انجام تست باشد نه اینکه در روز مسابقه بازیکن از بازی حذف شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1448

به "می خواهیم آبروی والیبال گنبد رو حفظ کنیم، نگران شرایط موجود هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم آبروی والیبال گنبد رو حفظ کنیم، نگران شرایط موجود هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید