میثم تیموری: به بازیکنی که در لیست خروج باشد بازی نمی دهند، خودم را به استقلال و هوادارانش ثابت می کنم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، میثم تیموری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که در این مدت تحت فشار زیادی بوده است و قصد دارد خودش را به استقلال و هوادارانش ثابت کند.

میثم تیموری: به بازیکنی که در لیست خروج باشد بازی نمی دهند، خودم را به استقلال و هوادارانش ثابت می کنم

میثم تیموری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره اینکه پس از بازی با صنعت نفت آبادان به یکباره وسط زمین اشک ریخت، گفت: مدتی بود بازی نکردم بودم و برخی ها گفتند تیموری بازیکن ضعیفی است. آنها نمی دانستند فصل گذشته در پست خودم بهترین بازیکن بودم. در این مدت تحت فشار بودم که بازی کنم تا فکر نکنند هنوز مصدوم هستم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که شایعه شده در لیست خروج وینفرد شفر قرار گرفته است، گفت: بازیکنی را که بازی می دهند، در لیست خروج نمی گذارند. من با استقلال قرارداد دارم و باید بمانم. قطعاً خودم را به استقلال و طرفدارانش ثابت می کنم. شرایط من در این مدت، از سخت هم سخت تر شده بود. وقتی بازی با صنعت نفت آبادان تمام شد، اشک شوق ریختم که برای استقلال بازی نموده ام.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در رابطه با پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر صنعت نفت مطرح نمود: خدا را شکر شرایط تیم بهتر شده است. با دو پیروزی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت، تیم روی غلتک افتاده است. ما بازی سختی را بردیم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای پیش رو، نتایج مدنظر طرفداران را کسب کنیم. ما همه کوشش مان را می کنیم و باید ببینیم خدا چه می خواهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 362

به "میثم تیموری: به بازیکنی که در لیست خروج باشد بازی نمی دهند، خودم را به استقلال و هوادارانش ثابت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثم تیموری: به بازیکنی که در لیست خروج باشد بازی نمی دهند، خودم را به استقلال و هوادارانش ثابت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید