مورد انتظارترین فیلم های پاییز 2019 را بشناسید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در این مطلب مورد انتظارترین فیلم های پاییز 2019 را به همراه تاریخ اکران آن ها به شما معرفی خواهیم کرد.

مورد انتظارترین فیلم های پاییز 2019 را بشناسید

به گزارش، همواره باور داشته ام یکی از چیزهایی که سینما را سرزنده و سرپا نگه داشته، انتظار برای فیلم هایی است که در آینده اکران خواهند شد.

امیدی که پیوسته با دیدن فیلم های خوب و عالی ای که هر ساله آنها را می بینیم، بیشتر و بیشتر می شود و گرچه که شاید تعداد این فیلم های عالی بسیار اندک و ناچیز باشد اما به هر جهت فیلمسازان خوش قریحه ای را به ما معرفی می نمایند که ما را در انتظار آثار آینده آنها نگه می دارند. فیلم سازانی مثل دنیس ویلنوو، لانتیموس، سودربرگ یا دمین شزل یا اصلا فیلمسازان قدیمی تری مثل مارتین اسکورسیزی و اسپیلبرگ و سودربرگ و کن لوچ که هر فیلم از آنها پدیده ای در سینما به حساب می آید. خبر خوش اما این است که در سال پیش رو، شاهد فیلم های درخشانی خواهیم بود. از اسکورسیزی و پولانسکی گرفته تا کورئیدا و سودربرگ. و به واقع انتظار کشیدن برای این آثار بسیار سخت است! در لیستی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، به معرفی 20 فیلم مورد انتظار مخاطبان سینما در پاییز 2019 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید و برای این فیلم ها انتظار بکشید!

در سالی که اثری از پیکسار اکران شود، احتمالا هر انیمیشن دیگری در زیر سایه آن خواهد رفت. اما این دلیل مناسبی نیست که برای انیمیشن جدید کمپانی مترو گلدن مایر انتظار نکشیم؛ علی الخصوص وقتی بفهمیم که اسکار ایزاک، چارلیز ترون و کلویی گریس مورتز صداپیشگی آن را بر عهده دارند! خانواده آدامز انیمیشنی سه بعدی در ژانر کمدی ترسناک است که بر مبنای یک سریال کارتونی به همین نام ساخته شده است. این انیمیشن در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) اکران خواهد شد.

حقیقتش را بخواهید نسبت به این فیلم حس بدی دارم. وقتی تریلرش را دیدم، اصلا به شوق نیامدم و اتفاقا بسیار نا امید شدم. به هر جهت، هر وقت صحبت از دنباله یک اثر مشهور به میان می آید، بدگمانی ها آغاز می شود؛ علی الخصوص اینکه فیلم پیش رو، دنباله ای است بر فیلم Shining کوبریک بزرگ! حتی از تصاویر فیلم هم معین است که تا چه اندازه با اثر کوبریک فاصله دارد. اما این ها دلیل نمی شود که منتظر این فیلم نباشیم. فیلم، زندگی دن تورنس را بازی یوان مک گرگور، در سن چهل سالگی را روایت می نماید که به الکل معتاد شده اما همچنان ماجراهای روزگار کودکی اش را به خوبی به یاد می آورد. مایک فلنگن کارگردانی این فیلم را به عهده گرفته است و حقیقتش را بخواهید در کارنامه ی کاری او، فیلم های نه چندان پیروزی چون بازی جرالد به چشم می خورد. فیلم Doctor Sleep که از روی رمان استیون کینگ به همین نام اقتباس شده، در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) به روی پرده سینما خواهد رفت.

هواداران سری جنگ های ستاره ای باید تا تاریخ 18 دسامبر (27 آذر) برای نهمین قسمت از این مجموعه پرطرفدار انتظار بکشند. داستان The Rise of Skywalker یک سال پس از اتفاقات سری هشتم روی می دهد و ماجراهای روی و گروهش را به تصویر می کشد.

جی. جی. آبرامز نویسندگی و کارگردانی این قسمت را به عهده گرفته و جان ویلیامز آهنگسازی آن را انجام داده است. او اعلام نموده است که فیلم Rise of Skywalker از تمام تم های موسیقی Star Wars بهره خواهد برد. دیزی ریدلی به همراه آدام درایور و اسکار ایزاک در این فیلم نقش آفرینی نموده اند. احتمالا این فیلم نیز همچون سایر قسمت ها فروش خوب و پیروزی را در گیشه خواهد داشت.

پادشاه بر طبق دو نمایشنامه هنری چهارم و هنری پنجم ویلیام شکسپیر ساخته شده و روایتگر داستان جوانی به نام هال است که پس از مرگ پدرش، وارث پادشاهی انگلستان می شود و باید مردمش را از اوضاع سخت و نا به هنجاری که گرفتارش هستند، نجات دهد. فیلم در بخش مسابقه فستیوال ونیز به نمایش در آمد و مورد استقبال نسبی مخاطبین واقع گشت. تیموتی شالامه، رابرت پتینسون و جوئل ادگرتون از بازیگران مطرح این فیلم به کارگردانی دیوید میشد به شمار می روند. پادشاه در تاریخ 1 نوامبر (10 آبان) توسط نتفلیکس اکران خواهد شد.

صنعت انیمیشن روز به روز در حال پیشرفت است و هر سال شاهد انیمیشن های شگفت انگیزی هستیم و دیزنی به قطع برترین کمپانی انیمیشن سازی در دنیا محسوب می شود. دیزنی سال جاری علاوه بر عرضه داستان اسباب سازی 4 که مورد استقبال فراوانی واقع شد، یخ زده 2 را نیز در چنته دارد و با اختلاف نسبت به سایرین، شانس فراوانی در کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را داراست. در قسمت دوم از این انیمیشن پرطرفدار و پیروز دیزنی، جاناتان گروف، جاش گد و سنتینو فونتانا به همراه بازیگرانی چون ایوان ریچل وود صداپیشگی این انیمیشن را بر عهده دارند و کریس بلک به همراه جنیفر لی، برای کارگردانی این عنوان بازگشته اند. یخ زده 2 از همین حالا از مهم ترین انیمیشن های سال جاری به شمار می آید. دیزنی یخ زده 2 را در 22 نوامبر (1 آذر) اکران خواهد نمود.

خبر خوش برای هواداران ادوارد نورتن این است که او سال جاری یک فیلم ساخته و خودش هم در آن به عنوان شخصیت اصلی حضور دارد. بروس ویلیس و ویلم دفو نیز در این فیلم نقش آفرینی می نمایند تا ستاره های فیلم تکمیل شود. تریلر فیلم بسیار جالب توجه و هیجان انگیز به نظر می رسد و نوید یک فیلم سر پا و دیدنی را به ما می دهد. بروکلین بی مادر بر اساس رمانی به همین نام توسط جاناتان لیتم ساخته شده و داستان آن در نیویورک دهه پنجاه میلادی می گذرد؛ جایی که اسروگ، کارگاهی تنها و مبتلا به سندرم توره، در کوشش است تا پرونده تنها دوست و استادش را حل نماید. این فیلم در تاریخ 1 نوامبر (10 آبان) به روی پرده خواهد رفت. باید دید نخستین فیلم نورتن چگونه از آب در خواهد آمد!

از اسم فیلم پیداست با چه جور فیلمی در طرفیم. فورد در برابر فراری داستان واقعی کوشش فورد برای غلبه بر فراری را روایت می نماید. جیمز منگولد، کارگردان فیلم هایی چون لوگان و 3:10 به یوما، راهنمایی این فیلم را به دست گرفته است تا به همراه مت دیمن، کریستن بیل و جان برنثال، این داستان جذاب را به تصویر بکشد. اسامی عوامل فیلم آنقدر هیجان انگیز هستند که این فیلم را درخور انتظار بدانیم و بخواهیم اخبار پیرامون آن را دنبال کنیم. فورد علیه فراری در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) این فیلم اکران خواهد شد.

فیلم جدید برکینگ بد؟! یکی از عجیب ترین خبرهایی که در بهار سال جاری به گوشمان رسید، ساخت نسخه سینمایی این سریال مشهور و پرطرفدار بود. فیلمی که به شکلی مرموز تنها خبر از نقش آفرینی آرون پاول و چالرز بیکر در این فیلم داد و البته با اعلام اینکه وینس گیلیکان آن را خواهد ساخت، خیال همه مان را از بابت کیفیت آن راحت کرد. البته همچنان نگرانی در بابت آن وجود دارد اما وقتی پاول می گوید که وقتی فیلم نامه اثر را خوانده به وجد آمده یا وقتی عوامل فیلم همه آن را فیلمی سراسر هیجان و دلهره خوانده اند، نمی توان برای پخش فیلم از شبکه نتفلیکس - خدای من، این نتفلیکس چقدر به ما ایرانی ها با این شیوه پخش فیلم هایش یاری نموده! - در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) صبر نکرد! با این خساست خاص سازندگان در دادن اطلاعات داستان فیلم و تنها اکتفا کردن به این جمله که جسی در صدد ساخت آینده ای بهتر برای خود برمی آید، نمی توان به آنها و سورپرایز هایی که برایمان تدارک دیده اند، اعتماد کرد! حتی گمان اینکه برایان کرنستون در فیلم نقش آفرینی کند، همچنان به قوت خود باقی مانده است و نمی توان حضور او را در فیلم منتفی دانست! باید منتظر ماند تا دید با چه فیلمی در طرف خواهیم بود.

پس از آن همه ماجرای جنجالی و اتهامات جنسی که آلن با آنها دست و پنجه نرم کرد، به نظر می رسد بالاخره فیلم آخر او، یک روز بارانی در نیویورک در تاریخ 3 اکتبر (11 مهر) در سینماهای ایتالیا اکران خواهد شد. اگر چه هنوز فیلم برای اکران در آمریکا و انگلستان، وضعیت نامعلومی دارد. فیلم قصه دو جوان با بازی تیموتی شالامه و ال فنینگ را روایت می نماید که برای گذران تعطیلات به نیویورک می آیند و با وضعیت بد آب و هوا و چند مشکل رو به رو می شوند. در این فیلم، علاوه بر فنینگ و شالامه، جود لاو و سلینا گومز نقش آفرینی خواهند کرد. باید دید آیا با یک فیلم خوش ساخت و دیدنی و خوب آلنی در طرف خواهیم بود یا یک فیلم متوسط همچون فیلم های اخیر او.

زن فضانوردی پس از اینکه از فضا، به زمین باز می شود، آرام آرام رابطه اش را با واقعیت، که حالا در نظرش بسیار کوچک می رسد، از دست می دهد. گمان می کنم همین دو خط از داستان فیلم کافی باشد تا برای دیدن فیلم منتظر باشیم؛ داستانی که به شدت بکر و جذاب به نظر می رسد. اگر داستان فیلم هم راضی مان نکند، نقش آفرینی ناتالی پورتمن و جان هم در فیلمی از نوآ هاولی، جذابیت فیلم را تضمین می نماید. نوآ هاولی را بیشتر به خاطر دو سریال فارگو و لژیون می شناسیم و این فیلم، نخستین فیلم سینمایی او خواهد بود. به نظر می رسد ناتالی پورتمن برای این فیلم شانس بالایی برای تصاحب بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره اسکار خواهد داشت. لوسی در آسمان در 4 اکتبر (12 مهر) اکران خواهد شد.

منبع:سینما گیمفا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 673

به "مورد انتظارترین فیلم های پاییز 2019 را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد انتظارترین فیلم های پاییز 2019 را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید