مرد غار نشین فومنی درگذشت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، عزیز نوروزی پرور، مرد غارنشینی که معروف به عزیزجنگل بود، دیشب در سن 81 سالگی دار فانی را وداع گفت.

مرد غار نشین فومنی درگذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی بیش از 60 سال در جنگل های آلیان فومن زندگی می کرد. روابط عمومی اداره کل بهزیستی گیلان با تایید خبر مرگ عزیز جنگل گفت: وی چند روز قبل به علت بیماری و عفونت از ناحیه پا به آسایشگاه معلولین رشت منتقل شده بود.

در چندین سال اخیر حرف هایی درباره این مرد غارنشین گیلانی در رسانه ها منعکس شد و علت انزوا و غارنشینی این مرد مسائل عاطفی و شکست عشقی در جوانی عنوان شد؛ مطبوعات و رسانه ها روایت هایی درباره عزیز نوروزی منتشر کردند و علت انزوای وی را شکست عشقی مطرح کردند.

ظاهرا وی از سن 18 سالگی با از دست دادن والدین خود از سوی نزدیکان و بستگان طرد می گردد و به علت تنهایی و مسائل روحی به شدت به انزوا روی می آورد.

غم فراغ والدین و بی مهری و دوری بستگان او را به این تصمیم وا می دارد که از روستا فاصله بگیرد و در تنهایی زندگی کند تا شاید به آرامش برسد.

عزیز هر صبح برای تهیه مایحتاج روزانه خود از روستای آلیان به شهر گوراب زرمیخ می رفت و مسافتی بالغ بر 10 کیلومتر را پیاده روی می کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2358

به "مرد غار نشین فومنی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد غار نشین فومنی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید