همراه با ماجراجویی در پنانگ

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، جزیره پنانگ (penang)، از بهترین جاذبه‌های کشور مالزی به شمار می‌رود. این جزیره در شمال غربی شبه‌جزیره مالزی قرار گرفته است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چه کارهای می‌توانید در پنانگ انجام بدهید.

همراه با ماجراجویی در پنانگ

خیابان Georgetown از مشهورترین خیابان‌های مالزی در شهر پنانگ بوده و بیشتر هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، مغازه‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های تاریخی و جاذبه‌‌های گردشگری آن در این خیابان قرار دارند. ساختمان‌های تاریخی، معابد، مغازه‌های کوچک برای خرید و معابر باریک و پیچ‌درپیچ از جاذبه‌های دیگر خیابان Georgetown هستند. برای بازدید از جاذبه‌های این شهر با تور پنانگ همراه شوید.

پنانگ به دلیل داشتن غذاهای متنوعی که دارد در لیست بهترین شهرهای جهان برای غذا است. غذاهای لذیذ خیابانی که در دکه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مغازه‌های کوچک پنانگ به فروش می‌رسند در تمام این جزیره تهیه و پخته می‌شوند.

سواحل پنانگ به زیبایی دیگر سواحل کشور مالزی نیستند اما می‌توان در این جزیره ساحل‌هایی با شن و ماسه‌ بسیار تمیز پیدا نمود. ساحل Batu Feringghi معروف‌ترین ساحل جزیره پنانگ می‌باشد که شما می‌توانید یک روز کامل را در آنجا سپری نمایید و یا حتی در یکی از هتل‌های موجود در آن اقامت کنید، اما بهترین ساحل پنانگ ساحل میمون‌ها (Monkey beach) است که  در پارک ملی پنانگ و در  فاصله 45 دقیقه‌ای خارج از شهر Georgetown قرار گرفته است. این ساحل بسیار خلوت‌تر از Batu Feringghi می‌باشد و اگر به این ساحل بروید بدون شک روز خوبی را با سپری کردن زمانتان در این ساحل برای خود رقم می‌زنید. همچنین ورودی پارک ملی رایگان است ولی هزینه کمی برای گردشگاه‌های پارک در نظر گرفته شده است.

بیشتر اوقات هوای مالزی گرم و مرطوب می‌باشد و این رطوبت زیاد باعث شده تا در اثر پیاده‌روی، لباس خود را به بدن شما بچسبد و گاها احساس ناخوشایندی به شما دست خواهد داد. به همین منظور، اگر در جزیره پنانگ باشید به تپه پنانگ خواهید رفت تا استراحتی به بدن خود بدهید. رفتن به تپه پنانگ بسیار ساده می‌باشد. اتوبوس‌هایی برای رفتن به این نقطه تدارک دیده شده است که شما را تا نزدیکی این تپه خواهند برد و سپس باید کمی پیاده‌روی می‌توانید، قطار کابلی را مشاهده نمایید.

انتشار: 3 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 16

به "همراه با ماجراجویی در پنانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه با ماجراجویی در پنانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید