لیپی: سرمربی تیم ملی چین نخواهم شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: سرمربی مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، تاکید نمود برنامه ای برای قبول راهنمایی تیم ملی چین ندارد.

لیپی: سرمربی تیم ملی چین نخواهم شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، مارچلو لیپی که در انتها ماه فوریه قراردادش را با تیم گوانجو اورگراند چین به مدت 3 سال تمدید کرد، شایعاتی که درباره آینده وی مطرح شده را رد و تاکید نمود قصد ندارد سمت سرمربیگری تیم ملی چین را قبول کند.

لیپی 65 ساله که فصل گذشته عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را برای تیم گوانجوی چین به ارمغان آرود، در پاسخ به این سوال که آیا امکان حضور او روی نیمکت تیم ملی چین وجود دارد یا خیر، گفت:خیر، این موضوع امکان پذیر نیست. مطمئناً هیچ امکانی برای مربیگری من در تیم ملی وجود ندارد.

لیپی که سال 2006 به همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی شد و در دوره بعدی جام جهانی در سال 2010 حذفی شرم آور در مرحله گروهی را با همراه آتزوری تجربه کرد، اضافه کرد: من به تازگی با گوانجو قرارداد بسته ام و از وضعیتم در این تیم رضایت دارم. در گوانجو راحتم و تیمم روحیه فوق العاده ای دارد به همین دلیل نمی خواهم مردم فکر نمایند برای من شانسی برای مربیگری در تیم ملی چین وجود دارد.

برخلاف گوانجو که در قاره آسیا نماینده شایسته ای برای فوتبال چین بوده، تیم ملی این کشور با راهنمایی آلن پرن، سرمربی پیشین لیون ضعیف نتیجه گرفته است و همین مسئله سبب مطرح شدن شایعاتی درباره روی کار آمدن لیپی به عنوان سرمربی این تیم شده است.

لیپی ادامه داد: تیم ملی معیار پیشرفت یک کشور در دنیای فوتبال است اما من قصد راهنمایی تیم ملی چین را ندارم.

قرارداد جدید لیپی که فصل گذشته به انتظار 23 ساله چینی ها برای فتح لیگ قهرمانان آسیا انتها داد، تا انتها فصل 2017-2016 اعتبار دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 716

به "لیپی: سرمربی تیم ملی چین نخواهم شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "لیپی: سرمربی تیم ملی چین نخواهم شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: سرمربی تیم ملی چین نخواهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید