قهرمانی تیم فوتسال ثمره کوشش هشت ماهه اعضای تیم بود، سخت ترین بازی را مقابل تایلند برگزار کردیم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، بازیکن تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان گفت که قهرمانی تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، ثمره کوشش هشت ماهه اعضای این تیم بود.

قهرمانی تیم فوتسال ثمره کوشش هشت ماهه اعضای تیم بود، سخت ترین بازی را مقابل تایلند برگزار کردیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

علی خدادادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، درخصوص قهرمانی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر در این بازی ها به حق خود یعنی قهرمانی رسیدیم. این قهرمانی، ثمره کوشش هشت ماهه اعضای تیم بود که به نتیجه رسید. واقعاً همه اعضای تیم زحمت کشیدند و همت کردند و توانستیم مانند تیم بزرگسالان در آسیا بزرگی کنیم. به همه ثابت کردیم پتانسیل قهرمانی را داریم.

وی با بیان اینکه مسابقات در سطح بالایی بود، گفت: همه تیم ها با تمام قوا به این بازی ها آمده بودند. خدا را شکر دیدارهای مرحله گروهی را با قدرت سپری کردیم. تیم هایی مانند مغولستان هم نشان دادند از فوتسال عقب نیستند و برای پیشرفت کوشش می نمایند. سخت ترین بازی ما مقابل تایلند بود که میزبان بازی ها محسوب می شد و طرفداران این تیم، جو وحشتناکی در سالن ایجاد نموده بودند.

بازیکن تیم فوتسال زیر 20 سال ایران با اشاره به مطلوب بودن شرایط در تایلند، گفت: مسئولان در این مدت تا جایی که می توانستند از ما حمایت کردند و از آنها تشکر می کنم. مهم قهرمانی بود که کسب کردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 902

به "قهرمانی تیم فوتسال ثمره کوشش هشت ماهه اعضای تیم بود، سخت ترین بازی را مقابل تایلند برگزار کردیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "قهرمانی تیم فوتسال ثمره کوشش هشت ماهه اعضای تیم بود، سخت ترین بازی را مقابل تایلند برگزار کردیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی تیم فوتسال ثمره کوشش هشت ماهه اعضای تیم بود، سخت ترین بازی را مقابل تایلند برگزار کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید