فریرا در حال توسعه استراتژی رویارویی با پرسپولیس در تهران

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تیم السد قطر از امروز (پنجشنبه) با بازگشت تمامی ملی پوشانش مهیای بازی با پرسپولیس می گردد.

فریرا در حال توسعه استراتژی رویارویی با پرسپولیس در تهران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الوطن قطر، بخش دیگر از بازیکنان ملی پوش السد قطر امروز به تمرین های گروهی این تیم جهت آماده سازی بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس ملحق می شوند. سالم الهاجری، حسن الهیدوس، طارق سلمان (قطر)، بغداد بونجاح (الجزایر) و لی یونگ (کره جنوبی) بازیکنانی هستند که با خاتمه یافتن بازی های ملی در تمرین تیم السد حضور می یابند. پیش از این نیز سانچس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر با خروج خوخی بوعلام، اکرم عفیف، عبدالکریم حسن و پدرو میشل جهت خروج از اردوی این تیم و بازگشت به تمرین های السد برای بازی با پرسپولیس موافقت نموده بود.

روزنامه العرب در ادامه می نویسد: مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی پس از گذشت چند روز در حال توسعه استراتژی بازی با پرسپولیس در تمرین ها است. او می خواهد بازیکنان السد را آماده پذیرش بازی برگشت با هدف کسب جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود شکست یک بر صفر خانگی کند.

همچنین ژاهی هرناندز و ابراهیم ماجد پس از خاتمه دوره مصدومیت شان حضور کاملی در تمرین های گروهی دارند و مهیای بازی با پرسپولیس می شوند.

تیم السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت 18:30 دقیقه اول آبان در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. اضافه شدن مدافع مصدوم السد به تمرینات و اعلام برنامه سفر به تهران

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 160

به "فریرا در حال توسعه استراتژی رویارویی با پرسپولیس در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریرا در حال توسعه استراتژی رویارویی با پرسپولیس در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید