طراحی خانه ویلایی دوبلکس: فرار مادگاسکاری از باغ پرندگان

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، یک عضو شورای شهر بندرعباس امروز خبر از پاره شدن توری پارک پرندگان بندرعباس و فرار تعداد زیادی از پرندگان داد.

طراحی خانه ویلایی دوبلکس: فرار مادگاسکاری از باغ پرندگان

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امروز یک عضو شورای شهر بندرعباس از موضوعی اطلاع داد که اگر ابعاد دقیق آن آنالیز و بیان گردد، یک نقطه ضعف مدیریتی بزرگ برای مدیران گذشته شهرداری است.

سید محمد رضا موسوی عضو شورای شهر بندرعباس گفت: توری محل نگهداری پرندگان پاره شده و باعث شده تا پرندگان خارج شوند و 200میلیون تومان هزینهٔ خرید پرندگانی که سرمایه این شهر بودند از بین برود.

وی اضافه نمود: این توری با تعهد دوام 25ساله خریده شده و اکنون خسارت این اتفاق از جیب چه کسی داده می گردد؟ بسیاری درختان پارک جنگلی (باغ پرندگان) هم خشک شده اند و چوب شان فروخته می گردد و خودم شاهد این صحنه بوده ام.

موسوی با انتقاد از شرایط نامناسب پارک پرندگان بندرعباس، اسم کرد: مدیریت باغ پرندگان با شهرداری بوده و مسؤولان باید جوابگوی این شرایط باشند. بعلاوه آگاه شدیم که چند وقت قبل هم حیواناتی به پارک پرندگان حمله نموده و تعدادی پرندگان در این پارک آسیب دیدند و زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2084

به "طراحی خانه ویلایی دوبلکس: فرار مادگاسکاری از باغ پرندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی خانه ویلایی دوبلکس: فرار مادگاسکاری از باغ پرندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید