فراخوان انتخاب خاتمه نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، نهمین فراخوان برای انتخاب رساله و انتها نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منتشر شد.

فراخوان انتخاب خاتمه نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نهمین فراخوان برای انتخاب رساله و سرانجام نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منتشر شد، این مرکز با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی به پرداختن به موضوع الگوی پیشرفت، هم زمان با برگزاری نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، از رساله و سرانجام نامه های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از داوری با اهدای جوایز نقدی قدردانی می کند.

بر این اساس از آن دسته از دانش آموختگان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد، دکتری و معادل حوزوی واجد شرایط و یا آن دسته از دانشجویان دانشگاهی و طلاب حوزه های علمیه که موضوع رساله و سرانجام نامه آن ها در زمینه پیشرفت بوده در بازه زمانی سال های 1393 تا 1398 دفاع شده است و تمایل دارند رساله یا سرانجام نامه آنان در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارزیابی شود، می توانند از طریق سامانه، به نشانی https://olgou.ir ثبت نام و آمادگی خویش را اعلام کنند.

رساله ها و سرانجام نامه هایی که در فرآیند داوری اولیه پذیرش می شوند، در نمایشگاه روز برگزاری کنفرانس، در معرض دید شرکت کنندگان قرار خواهند گرفت.

همچنین از نویسندگان رساله ها و سرانجام نامه هایی که در فرآیند داوری نهایی به عنوان برتر انتخاب شوند در روز برگزاری کنفرانس با اهدای جوایز نقدی قدردانی می شود.

آخرین مهلت ارسال اطلاعات سرانجام نامه و رساله، 15 اردیبهشت ماه 1399 مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 800

به "فراخوان انتخاب خاتمه نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان انتخاب خاتمه نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید