فال روزانه آدینه 23 آذر 1397

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، حتما متعجب خواهید شد که بدانید فال روزانه 23 آذر 1397 چه چیزی برای شما پیش بینی خواهد نمود. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به فال روزانه بر اساس ماه تولد شما.

فال روزانه آدینه 23 آذر 1397

فال روزانه آدینه 23 آذر 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - تولد متولدین 23 آذر را تبریک می گوییم! متولدین امروز اشخاصی پر انرژی و با اعتماد به نفس هستند. سخت کوشان باهوشی که می توان به آنها اعتماد و تکیه کرد. سال جاری سال شماست و فرصت های شغلی و عاطفی خوبی برایتان فراهم می گردد. سفر، مهاجرت یا حتی معاملات اقتصادی شما همه با موفقیت همراه خواهد بود اما اگر قصد یک سرمایه گذاری دارید قدری احتیاط نموده و عجله نکنید. به شما توصیه می کنیم بیش از حد خود را مشغول به کار نکنید که از روابط عاطفی و خانوادگی خود غافل شوید.

فروردین

امروز انرژی و حضور ذهن لازم برای مصاحبه و بحث با دیگران د را ندارید و اگر اختلاف نظری وجود داشته باشد، ممکن است زود کنترل خود را از دست داده و عصبی بشوید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید؛ تا فردا اوضاع بهبود پیدا خواهد نمود و می توانید به خوبی با مصاحبه مسائل را حل کنید. فعلا بهتر است به کارهای عقب افتاده خود بپردازید.

اردیبهشت

امروز بیشتر ترجیح می دهید در خصوص برنامه های آینده خود خیالپردازی کنید تابه کارهای روزمره اتان بپردازید. اما بهتر است قدری انرژی و تمرکز خود را به انجام وظایفتان اختصاص دهید قبل از اینکه دیگران شما را متوجه مسئولیت هایتان نمایند. زمانی را هم برای استراحت و گذران وقت با خانواده بگذارید تا برای فردا و شروع یک روز کاری آماده و پر انرژی باشید.

خرداد

وظایف و مسئولیت های زیادی دارید، مسائل اقتصادی نیز فکرتان را مشغول نموده است اما آنچه بیش از همه می خواهید فرصتی است برای خیالپردازی و رویابافی در خصوص ملاقات با عشقتان. اما شما انسان توانمندی هستید می توانید بر اوضاع مسلط شده و هم مسئولیت هایتان را به خوبی انجام داده و هم به روابط عاطفی تان بپردازید. وقت گذاشتن برای روابط عاطفی به شما انرژی مضاعف می دهد تا بهتر به انجام وظایف کاری و اقتصادی خود برسید.

تیر

به نظر می رسد امروز سرتان شلوغ باشد. البته این شلوغی و پرکاری همراه با انرژی مثبت است. با یک نگاه دوباره به برنامه هایتان و اولویت بندی آنها می توانید از دوندگی و خستگی زیاد جلوگیری کنید. حتی می توانید بعضی از کارهای غیرضروری را به روز دیگری موکول کنید. خودتان را زیاد خسته نکنید تا برای مهمانی یا فعالیت اجتماعی که احتمالا امشب به آن دعوت می شوید، انرژی لازم را داشته باشید.

مرداد

ممکن است امروز مصاحبههایتان در خانه یا محل کار به یک بحث یا مشاجره ختم شده و شما را عصبی کند. اجازه ندهید موضوعات نگران نماینده، تمرکز و آرامش شما را از بین ببرد. بر خودتان مسلط باشید و گام به گام با مسائل روبرو شوید. شما با توانایی ذهنی و جسمی بالا می توانید مسائل را مرحله به مرحله و با تسلط پشت سر بگذارید.

شهریور

امروز حتی اگر به طور مستقیم پولی به دستتان نرسید فرصت اقتصادی خوبی پیش رویتان قرار می گیرد. در فکر خرید وسایل جدید برای خانه هستید و این فرصت به زودی برایتان محیا می گردد. بهتر است زودتر اقدام کنید تا به شلوغی های آخر سال و پیش از سال نو برنخورید. البته دقت داشته باشید که خرج بی فایده نکنید و هنگام خرید دقت کافی را به کار برید تا از پولتان استفاده مفید نموده باشید.

مهر

شما ذهن خلاق و قوی دارید که یاری می نماید به سرعت مسائل را تحلیل نموده و برای حل مسائل خود و دیگران راه چاره بیابید. ممکن است امروز برنامه هایتان بیش از اندازه طول بکشد و همین شما را دچار آشفتگی خواهد نمود. بهتر است آرامش و تمرکز خود را حفظ نموده و با همان قدرت ذهنی بالای خود مسائل را پیش ببرید. اگر مضطرب و آشفته شوید مسائل بیشتری برایتان پیش خواهد آمد.

آبان

امروز بیشتر به سمت مسائل معنوی کشیده شده و سعی خواهید کرد با یاری از معنویات روحیه خود را قوی کنید. همین شما را به سمت مطالعه بیشتر در این زمینه خواهد کشاند. خوب است که کتاب ها و مقالات بیشتری در این مورد بخوانید و با کسانی که مثل شما به مسائل متافیزیکی علاقمند هستند مصاحبه کنید. اما پیش از هر چیز به کارهای مهمی بپردازید که امروز باید انجام دهید تا با خیال آسوده به معنویات و ارتقای سلامت روانی تان فکر کنید.

آذر

بعضی روزها انسان احساس سرخوردگی نموده و ایمان و اعتماد خود به اهدافش را از دست می دهد. شاید هم از رسیدن به خواسته های خود ناامید بگردد. اما این احساسات گذراست. افکار منفی را کنار گذاشته و سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید. اجازه ندهید بدبینی و ناامیدی بر شما غلبه نموده و انرژی تان را پایین بیاورد. بعد از رسیدن به امور کاری و اقتصادی ساعتی را به خودتان و علاقمندی هایتان اختصاص دهید.

دی

امروز سرشار از انرژی هستید و افکار مثبت موجب شده شور و اشتیاق زیادی برای اجرای برنامه هایتان داشته باشید. ممکن است بعضی وظایف تکراری روزمره باعث گردد خلق شما قدری پایین بیاید اما یادتان باشد که اگر با انگیزه و با سرعت و دقت کارهایتان را پیش ببرید در نیمه دوم روز به اندازه کافی فرصت خواهید داشت تا به کارهای مورد علاقه خود بپردازید. حتی می توانید در خاتمه روز این انرژی مثبت را در یک مهمانی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

بهمن

این روزها همه جا بحث مسائل سیاسی است. شما هم زیاد در خصوص مسائل سیاسی و مذهبی فکر می کنید و نظرات خود را دارید. فکر نکنید که قرار است همه مانند شما به مسائل نگاه نمایند و اگر در خصوص مسائل سیاسی یا اعتقادی بحث می کنید مراقب باشید که برای عقاید دیگران نیز احترام قائل بوده و آنها را مورد تمسخر قرار ندهید. اگر ایده ای دارید یا قرار است در خصوص مسئله ای تصمیم بگیرید بهتر است انتخاب نهایی را به روز دیگری موکول نموده و امروز صرفا شرایط موجود و جوانب مسئله را آنالیز کنید.

اسفند

ممکن است امروز کسی از آشناهایتان به سراغ شما بیاید تا به او در حل مسائل اقتصادی و اقتصادی اش یاری کنید. افکارتان را متمرکز کنید تا بتوانید راه چاره مناسبی پیشنهاد دهید. اگر قادر به این کار نیستید و امروز در خودتان توانایی یاری به کسی را نمی بینید، بهتر است به جای توصیه ها و ارائه نظراتی که به آنها اطمینان ندارید، خود را کنار بکشید تا مشکل پیچیده تر نگردد. در روزهای آینده دوباره قدرت ذهن و تمرکز حواس خود را بازخواهید یافت.

منبع: setare.com
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1753

به "فال روزانه آدینه 23 آذر 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه آدینه 23 آذر 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید