فارسی ها، برگزیدگان نهایی مهرواره کشوری نیایش

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در ششمین مهرواره کشوری نیایش، فارسی ها خوش درخشیدند.

فارسی ها، برگزیدگان نهایی مهرواره کشوری نیایش

به گزارش از ، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فارس خاطرنشان کرد: با خاتمه یافتن داوری آثار رسیده به ششمین مهرواره کشوری نیایش، برگزیدگان این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی اعلام شد.

این گزارش حاکی است، ششمین مهرواره نیایش با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت بچه ها و نوجوانان با خداوند و همچنین نشانه های آفرینش از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کرمانشاه، در سطح کشوری برگزار گردید.

بر این اساس، سمیره بروانیا مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری زرین دشت به عنوان برگزیده در بخش شعر و فاطمه محمدی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری آباده به عنوان شایسته تقدیر در بخش متن ادبی انتخاب شدند.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، منصوره تقوی فرد مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری لارستان نیز در بخش نقاشی این رویداد شایسته تقدیر شد. فاطمه خادمی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شیراز دیگر برگزیده کانون فارس، در بخش نقاشی شایسته تقدیر معرفی گردید.

بر این اساس، کانون فارس دو برگزیده نوجوان نیز در بخش خوش نویسی داشت که ملیکا جوکار از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شیراز و فاطمه ثمن از مرکز فرهنگی هنری فسا پیروز به کسب این عنوان شدند.

این گزارش حاکی است، زهرا صمیمی، هانا جلیلی، ماجده فخری، زینب روستا و مبینا صبور، اعضای خوب مرکز فرهنگی هنری آباده نیز به عنوان برگزیده بخش نشریه دیواری معرفی گردیدند.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، در بخش کاردستی نیز زینب کیانی نژاد عضو مرکز فرهنگی هنری لارستان به عنوان برگزیده انتخاب شد.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فارس، این مهرواره در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و برای مخاطبین 8 تا 18 سال و همچنین ویژه مربیان کانون پرورش فکری برگزار گردید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1306

به "فارسی ها، برگزیدگان نهایی مهرواره کشوری نیایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارسی ها، برگزیدگان نهایی مهرواره کشوری نیایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید