طبیعت گردی در سنگاپور

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، یکی از دلایل جذب گردشگران به کشور سنگاپور طبیعت آن است. این شهر پارک های زیادی دارد که با مناظری شگفت‌انگیزی که دارند، گردشگران تور سنگاپور را غرق زیبایی‌های خود می‌کنند.

طبیعت گردی در سنگاپور

بازدید از سادرن ریج (The Southern Ridges) در تور سنگاپور

اگر می خواهید به مسیر 10 کیلومتری و تماشایی «سادرن ریج» بروید دوربین یادتان نرود ! این مسیر از کنار ایستگاه قطار «هاربر فرانت» شروع می شود پس اصلا نگران اینکه برای این طبیعت گردی با چه وسیله ای خودتان را به اینجا برسانید نباشید چون از هر جای شهر که سوار این قطارهای پرسرعت شوید در عرض چند دقیقه به ابتدای این مسیر می رسید. در اینجا به دل طبیعتی می زنید که پر از تپه است پس مجهز باشید؛ کفش و آب نوشیدنی از ضروریات است. در این طبیعت گردی 4 تا 5 ساعته چندین پارک و تپه را با هم در تور سنگاپور مشاهده نمایید.

بازدید از تالاب Chek Jawa در تور سنگاپور

اگر گرمتان است و عرق می ریزید به سمت جزیره Pulau Ubin بروید. این جزیره معروف ترین جزیره سنگاپور است و همین که پا به آن بگذارید قبل از اینکه طبیعت گردی تان را شروع کنید با تماشای طبیعت بینظر آن روحیه شما در تور سنگاپور تازه خواهد شد. از اسکله یوبین 40 دقیقه پیاده روی کنید و یا از روستای اصلی سوار ون و یا دوچرخه شوید و به این تالاب برسید.

بازدید از حفاظتگاه طبیعی بوتیک تیماه (Bukit Timah Nature Reserve) در تور سنگاپور

این مسیر چندان شناخته شده نبوده اما شما را به جنگلی سرسبز و پر از درخت می برد. در اینجا بقایای روستاهای تاریخی مالایی هست که علاقمندان به تاریخ حسابی شیفته اش هستند. در اینجا جاذبه ها زیبای زیادی مثل یک چاه سنگی را می بینید که تماشایش در کنار طبیعت بکر همان چیزی است که هر طبیعت گردی از مسیرهای طبیعی انتظار دارید.

انتشار: 13 دی 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 58

به "طبیعت گردی در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت گردی در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید