تور سنگاپور ارزان: جاذبه هایی دیدنی از شهر مدرن سنگاپور(قسمت دوم)

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سنگاپور؛ مرکز آسیایی مدرن و مرفه با ترکیب زیبایی از درختان استوایی و آسمان خراش های رنگارنگ، پل های عابر پوشیده از گل و رودخانه ای درخشان با انعکاس برج هایی که از میان جنگل سر برآورده اند. اگر بتوانید سفر خود را هم زمان با یکی از جشنواره های بی شمار سنگاپور انجام دهید، هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد. در بخش اول به آنالیز تعدادی از جاذبه های سنگاپور پرداختیم و در ادامه مواردی دیگر از دیدنی ترین منطقه ها آن را مرور خواهیم کرد.

تور سنگاپور ارزان: جاذبه هایی دیدنی از شهر مدرن سنگاپور(قسمت دوم)

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

- پارک قلعه کانینگ

پارک قلعه کانینگ، تنها نقطه طبیعی این منطقه به شمار می رود و هوای خنک و دلپذیری دارد. ورودی پارک، گذرگاهی با طرح گوتیک دارد که در واقع، سنگ قبرهای گورستان مسیحیان قدیمی است که در دیوارهای آجری جاسازی شده اند.

این پارک، بخش های مختلفی دارد که یکی از جالب ترین آن ها، باغ ادویه ای است که در کنار باغ گیاه شناسی قرار گرفته. در زیر سایه بانی از برگ های نخل، می توانید هر جور ادویه ای که دوست دارید را امتحان کنید و از روی برچسب آن ها هم اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. هر سال، جشنواره های مختلفی از قبیل فیلم، پایکوبی و موسیقی در این پارک برگزار می شوند.

- پولو اوبین

جزیره ای جنگلی است که با قایق، بیشتر از 15 دقیقه از سنگاپور فاصله ندارد، اما کافی است بر آن قدم بگذارید تا وارد زمانی دیگر بشوید! سنگاپوری های ساکن این جزیره کوچک و دیدنی، به رسم و رسوم سنتی خود بسیار پایبندند و علاوه بر آن، طبیعت زیبای جزیره با مرداب ها و درختان انبوه اش، بسیار دیدنی است. جزیره پولو اوبین با مسیرهای مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری، میزبان دوستداران طبیعت و دوچرخه سواران کوهستانی است.

- هند کوچک

خیابان های هند کوچک بیش از یک قرن است که منطقه ای تجاری محسوب می شوند و فروشگاه های آن و مرکز ژوجیائو مملو از مغازه های صنایع دستی، ساری و ادویه جات هستند.

- جزیره سنسوتا

این جزیره با جاذبه هایی همانند جهانی زیر آب که تونلی با 2500 موجود دریایی است، تالاب دلفین ها، موزه تصاویر سنگاپور و سکوی تماشای برج تایگر اسکای، یکی از محبوب ترین پارک های سنگاپور است.

-نایت سافاری

در این پارک،90% حیوانات، که شبانه از لانه های خود بیرون می آیند، به وسیله تکنیک های نورپردازی بسیار ماهرانه ای به شما نشان داده می شوند. بیش از 1000 حیوان در قالب 100 گونه در 40 هکتار جنگل و 8 منطقه بازسازی شده جغرافیایی از جمله دشت های آفریقا و علفزارهای آمریکای جنوبی پراکنده شده اند. در نمایش مخلوقات شب بعضی از کارکنان سافاری با گونه هایی که کمتر خطرناک هستند به اجرا می پردازند.

- پارک پرندگان جورانگ

بزرگترین پارک آسیای پاسیفیک با بیشتر از 20هکتار وسعت، جایگاه بیش از 9000 پرنده از 600 گونه مختلف جهانی است. از نکات برجسته این پارک می توان به بلندترین آبشار ساخت بشر با 30 متر ارتفاع و نمایش پنگوئن ها اشاره نمود. در دریاچه فلامینگوها می توانید به صرف غذا در رستورانی 3 طبقه و شیشه ای که به وسیله 1000 فلامینگو احاطه شده بپردازید.

- رودخانه سنگاپور

خانه مجلس یا خانه هنر، معبد تان سی چونگ سو و مسجد کامپونگ ملاکا در ساحل این رودخانه واقع شده اند. قایق های بسیاری بر روی این رودخانه گردشگر ها را به گردش می برند.

- باغ های گیاه شناسی سنگاپور

این باغ ها ترکیبی از جنگل، گل ها و بوته ها هستند که باغ ملی ارکید آن با 52 هکتار وسعت و بیش از 3000 گونه گیاهی و 60000 گیاه مختلف، بزرگترین باغ ارکید جهان محسوب می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2304

به "تور سنگاپور ارزان: جاذبه هایی دیدنی از شهر مدرن سنگاپور(قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: جاذبه هایی دیدنی از شهر مدرن سنگاپور(قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید