صعود لاروخا با حذف نایب قهرمان دنیا در دیداری با 8 گل زده

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تیم ملی اسپانیا با رجحان 5 بر 3 برابر کرواسی در وقت های اضافه راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 شد.

صعود لاروخا با حذف نایب قهرمان دنیا در دیداری با 8 گل زده

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 یک ملاقات برگزار گردید که در آن تیم ملی فوتبال اسپانیا به ملاقات کرواسی رفت.

در ابتدا اشتباه مرگ بار سیمون دروازه بان اسپانیا باعث شد تا پای رو به عقب پدری وارد دروازه لاروخا گردد و اسپانیا عقب بیفتد. با این حال در همان نیمه اول، اسپانیا جبران مافات کرد و پابلو سارابیا توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا خود را در این رقابت ها دو گله کند.

نیمه اول با تساوی یک بر یک به انتها رسید و در نیمه دوم باز هم میدان داری اسپانیا باعث شد تا این تیم به گل دوم برسد. ضربه سر سزار آسپلیکوئتا در دقیقه 57 دور از دستان ایوانکویچ وارد دروازه کورات ها شد و خیال لاروخا برای پیروزی راحت شد.

شاگردان لوئیس انریکه در دقیقه 76 گل سوم را هم به ثمر رساندند. این بار هم فران تورس در متن حرکت قرار داشت و توانست دومین گل خود در این رقابت ها را به ثمر برساند و اسپانیا 3 بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

این انتها کار نبود و میسلاو ارسیچ توانست در دقیقه 85 در شلوغی محوطه جریمه اسپانیا، با یک ضربه بغل پا دروازه این تیم را باز کند و در دقیقه 90 و وقت های اضافی ماریو پاسالیچ با ضربه سر آب رفته را به جوی برگرداند و بازی را 3 بر 3 مساوی کرد تا این ملاقات در انتها 90 دقیقه با تساوی پایان یابد و به وقت های اضافه کشیده گردد.

در دقیقه 95 سیمون دروازه تیمش را نجات داد و مانع از باز شدن دروازه اسپانیا شد و در ادامه دو دقیقه بعد این بار شانس با کرواسی یاز بود تا گل نخورد تا هیجان بازی همچنان در اوج باشد.

در دقیقه 100 آلوارو موراتا توانست ارسال زیبای دنی اولمو را با یک شوت زیبا به گل چهارم و رجحان بخش تیمش تبدیل کند. اسپانیا باز هم راه دروازه کرواسی را نشان داد و این بار میکل اویارزابال در وقت اضافه نیمه اول زننده گل پنجم تیمش هم بود تا بازی در انتها وقت های اضافه اول با نتیجه 5 بر 3 به انتها برسد.

این نتیجه تا انتها وقت های اضافه نیمه دوم هم پابرجا ماند تا اسپانیا راهی مرحله بعد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1970

به "صعود لاروخا با حذف نایب قهرمان دنیا در دیداری با 8 گل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود لاروخا با حذف نایب قهرمان دنیا در دیداری با 8 گل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید