شگفت انگیزترین هتل ها در هندوستان (تور هند ارزان)

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سلام نو: اگر قصد سفر به هندوستان را دارید دارید و حوصله تان سر رفته است، حتما به این مکان های آرامش بخش بروید و برای چند ماه خودتان را آرام کنید.

شگفت انگیزترین هتل ها در هندوستان (تور هند ارزان)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

تارنمایکورگ

تامارا کورگ که بیش از 150 هکتار وسعت دارد و به عنوان یکی از رمانتیک ترین استراحتگاه های کورگ برای زوج ها شناخته می گردد، ترکیبی از طبیعت و تجمل را ارائه می دهد. 56 ویلا به سبک کلبه ای وجود دارد که هر کدام یک دمنوش دارند چشم انداز ای از دره کورگ. آنها یک استخر و یک باشگاه ورزشی مجهز دارند. سه گزینه مختلف برای اقامت وجود دارد. این استراحتگاه دارای طیف گسترده ای از تجربیات مانند جنگل درمانی، پیاده روی، رانندگی در مزارع و موارد دیگر است.

کابینیخاکسرخ

ریزورت که در پشت آب های آرام سد کابینی قرار گرفته است، بازدیدکنندگان را با یک استخر بیرونی فوق العاده در کنار دریاچه دعوت می نماید. این خانه های ییلاقی زیبا دارای یک جکوزی خصوصی برای استراحت بازدیدکنندگان هستند. سوئیت های لوکس دارای قسمت نشیمن مبل و تلویزیون هستند. بازدیدکنندگان نیز می توانند از چشم انداز ایوان خصوصی خود لذت ببرند.

استراحتگاهگوهانتارا

ایده غارها تصویری از بدویت را به ما ارائه می دهد، اما در استراحتگاه های غار گوهانتارا احساس می کنید خارج از جهان نیستید. معماری خارق العاده، همراه با محیط آرام آن به شما اجازه نفس کشیدن می دهد. از ابتدا تا سوئیت، می توانید از اتاق های تزئین شده منحصر به فرد آنها لذت ببرید.

استراحتگاهشیلهاندرا

ریزورت شیلهاندارا یک دهکده هنری و ورزشی است که در یکی از مهم ترین مکان های تاریخی کارناتاکا، تجربه ای هیجان انگیز را برای بازدیدکنندگان فراهم می نماید. این به عنوان یک فرار برای افرادی که در پی یک زمان آرام و بعلاوه مقصدی عالی برای جویندگان هیجان هستند. فعالیت های ماجراجویی آن شامل طولانی ترین زیپ لاین جنوب هند است. اتاق ها برای ارائه حداکثر لوکس طراحی شده اند و اتاق های سطح بالا دارای استخ های خصوصی یا جکوزی خصوصی هستند.

استراحتگاهگلدنمایل

گلدن مایل ریزورت که در 28 کیلومتری مرکز میراث و موزه هوافضا قرار گرفته است، چشم اندازی به باغ دارد. در حدود 29 کیلومتری مرکز خرید فروم، کورامانگالا، همه اتاق های این استراحتگاه مجهز به Wi یک قسمت نشیمن. اتاق های هتل گلدن مایل ریزورت دارای میز و حمام خصوصی هستند. این اقامتگاه بوفه یا صبحانه آلاکارته ارائه می دهد. یک زمین بازی برای بچه ها ارائه می دهد. می توانید در استراحتگاه بیلیارد بازی کنید.

استراحتگاهتابشی

تلفیقی از مهمان نوازی سنتی و راحتی مدرن، ریزورت رادیانت با باغ های زیبا و فضای سبز فراوان پذیرای مهمانان است. واقع در 5 کیلومتری پارک ملی Bannerghatta، این استراحت دلپذیر با اوقات فراغت فراوانی همراه است که شامل زمین تنیس، مرکز آبگرم و سلامتی، اتاق بازی، غذاخوری در فضای باز و سالن های ضیافت است. اتاق ها با مبلمان مدرن طراحی شده اند و دارای فضای داخلی پیچیده و روشن هستند.

سوئیسرویالسوئیت

سوئیس رویال سوئیت یک ویلای لوکس 5 خوابه است که دارای فضای داخلی زیبا به سبک تجاری است. هر اتاق با موضوعی معاصر با محیطی شیک و پر جنب و جوش طراحی شده است که به یک بالکن بزرگ منتهی می گردد. منطقه نشیمن درجه یک با سیستم های نورپردازی منحصر به فرد، تودوزی کاملا نو و پنجره های کف تا سقف مجهز شده است. سایر امکانات عبارتند از دسترسی به منطقه غذاخوری، تراس، استخر روباز و صبحانه.

Suggee Resort

در قلب یک قهوه خانه سابق در کورگ قرار گرفته است، مقصدی ایده آل برای یک سفر رمانتیک و آرام با معشوق شما است. استراحتگاه حریم خصوصی کاملی را در یک مکان عجیب و غریب ارائه می دهد قرار گرفتن در دامان طبیعت با اقامتگاه های شیک و گزینه های ناهار خوری مجلل، این اقامتگاه دارای اسپا و استخر شنا برای رهایی از استرس زندگی روزمره است. پیاده روی در طبیعت، ماهیگیری مسئولانه از جمله تجربیاتی است که در اینجا ارائه می گردد.

Evolve Back Kabini

این هتل زیبا دارای دکوراسیون منحصر به فردی با کف چوبی و سقف های کاهگلی است. دارای یک استخر بی نهایت زیبا، مشرف به رودخانه کابینی و یک آبگرم داخلی آرامش بخش با انواع پامپ درمان های حلقه آیورودا هر خانه ییلاقی دارای فضای ناهار خوری خصوصی، حمام های بزرگ و محیطی عالی است. این رستوران انواع غذاهای مختلف را سرو می نماید و این مکان حدود 90 کیلومتر با فرودگاه میسور فاصله دارد.

استراحتگاهبانمایدریاچهکابینی

این استراحتگاه برای سفر با دوستان یا خانواده عالی است. این منطقه کباب پز و بازی بچه ها را ارائه می نماید و نزدیک به آب های پس آب کابینی در منطقه کارناتاکا، که در 39 کیلومتری Wayanad است، قرار گرفته است. بازدیدکنندگان می توانند از غذاهای لذیذ در رستوران داخل خانه لذت ببرند. همه اتاق ا مجهز به برترین امکانات رفاهی هستند.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2393

به "شگفت انگیزترین هتل ها در هندوستان (تور هند ارزان)" امتیاز دهید

1 کاربر به "شگفت انگیزترین هتل ها در هندوستان (تور هند ارزان)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیزترین هتل ها در هندوستان (تور هند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید