شکوه ایتالیایی در ویتنام

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، آشنایی با یکی از بی نظیرترین هتل های ویتنام

فراتر از شلوغی جمعیتی که در بازار گشت و گذار وجود دارد و نیز دکه های غذا با بوی مست کننده خود، احداث هتل رِوِری سایگون در قلب هوشی مین سیتی در اواخر سال 2015، تغییر جالب و مجللی در بافت عادی شهر ویتنام ایجاد نموده است. اطراف هتل که بین خیابان دونگ خوی و بلوار نگوین هو قرار گرفته است، کاملا حال و هوای ویتنامی دارد، اما درون هتل همانند بخشی از یک جهانی باشکوه ایتالیایی است. مدیر کل روری سایگون، می گوید: ما می خواستیم طرحی را عرضه کنیم که قبلا در هیچ جای جهان سابقه نداشته و در آن بهترین برندهای ایتالیایی برای ارائه تجربه ای خاص که هر گوشه اش حیرت همگان را برانگیزد، گردهم آورده شوند. هتل با نقش و نگارهایی از رنگ های شاد و مجموعه های حیرت انگیز طراحی شده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با معماری شگفت انگیز این هتل بیشتر آشنا شویم.

شکوه ایتالیایی در ویتنام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

تمام 286 اتاق مهمان و سوئیت ها دارای نشانی از هنر ایتالیایی هستند، جایی که فناوری و سرویس های مدرن به طرز هنرمندانه ای با قطعات دست ساز، کلاسیک و معاصر از بهترین برندهای کشور ایتالیا نظیر مدئا، گریفونی و له پورچلانه، همگام و یکپارچه شده اند. مدیر روری سایگون می گوید: ما می خواستیم در مقابل طرح های آشنا و قابل پیش بینی، طرح های جدید و قبلا دیده نشده را نمایش دهیم. هوشی مین سیتی در هر گوشه کنار خود دارای جذابیت و شگفتی است و از آن جهت که ما می خواستیم استانداردهای جدیدی در صنعت مهمان داری معرفی کنیم، باید همان شگفتی و جذابیت شهر را منتقل می کردیم. علی رغم ظاهر و محیط داخلی که به شکل کاخ های خارجی است، هتل به خوبی در جامعه ویتنام مورد پذیرش قرار گرفته است.

در کنار هجوم مردم محلی و گردشگران به پنج رستوران متنوع هتل برای گذراندن ساعات خوش و یا گفتگوهای کاری، موقعیت مکانی فوق العاده روری می تواند تجربه یک زندگی محلی بدون طی کردن مسافت زیاد را فراهم کند. هتل در فاصله چند صد متری از رستوران هایی که غذاهای سنتی ویتنامی سرو می نمایند، مانند اس.اچ گاردن قرار گرفته است، جایی که غذاها با آسانسور باستانی چوبی به سقف ساختمان انتقال داده می گردد تا لذت هایی نظیر صرف بون توم چان دای (سوپ نودل میگو و پشن فروت) با نمای پایینی از شهر، فراهم شوند. با کمی دور شدن از خیابان های توریستی، می توان با خارجی ها و افراد سطح بالای محلی در بیستروی پروپاگاندای ویتنامی شام را صرف کرد. این رستوران بهترین اسپرینگ رول در شهر را سرو نموده و تنها جایی در کل هوشی مین سیتی است که غذاهای محلی را با نوشیدنی هایی متنوع از سراسر دنیا در کنار هم قرار می دهد.

در روری کمبودی از حیث امکانات تفریحی وجود ندارد (مرکز آب درمانی و تناسب اندام 900/12 فوت مربعی، استخر شنای روباز و 16 فضای شیک برای رویدادهای مختلف)، گشت و گذار خارج از هتل با تور منتخب هتل، تریلز آو ایندوکینا نیز می تواند تجربه جالبی باشد. اپراتور صمیمی تور که به خوبی انگلیسی صحبت می نماید همراه مهمانان به گشت وگذار در اطراف و مرکز هوشی مین سیتی، از تونل ها در کو چی تا درخت زار نارگیل در اطراف دلتای رود مکونگ می رود و روز پر ماجرایی را برای شما رقم می زند.

به گفته مدیر این هتل: این برنامه برای مشارکت دادن هر چه بیشتر جامعه محلی، ارزش بسیاری دارد و من مطمئنم بازدید از روری سایگون بیشتر از یک خاطره معمولی در اذهان باقی خواهد ماند.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 558

به "شکوه ایتالیایی در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوه ایتالیایی در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید