شکست تلخ خاتم اردکان برابر ترنتینو با لشگری از مصدومان

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تیم والیبال خاتم اردکان در نخستین دیدارش در جام باشگاه های دنیا در لهستان، با نتیجه سه بر صفر برابر ترنتینو ایتالیا بازنده شد.

شکست تلخ خاتم اردکان برابر ترنتینو با لشگری از مصدومان

به گزارش خبرنگاران، روز نخست از رقابت های والیبال جام باشگاه های دنیا امروز (دوشنبه) به میزبانی شهر رسوویا لهستان شروع شد که در یکی از مهمترین بازی ها که از ساعت 20 و از گروه B انجام شد، تیم خاتم اردکان به عنوان نماینده قاره آسیا رو در روی تیم قدرتمند ترنتینو، پرافتخارترین تیم این رقابت ها با چهار عنوان قهرمانی نهاده شد که در انتها شاگردان رضا سالک با وجود در اختیار نداشتن شهرام محمودی و مهدی مرندی، با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند تا کار سختی برای صعود به دور حذفی در پیش رو داشته باشند.

در این بازی برای خاتم اردکان، وادی، غلامی، صنوبر، دنیادیده، والی و کارخانه وارد زمین شدند و در سوی مقابل ستاره های شناخته شده دنیا والیبال از جمله آرون راسل، کاوچویچ و جیانلی در ترکیب ترنتینو حضور داشتند، که در انتها قرمزپوشان اردکانی ست های بازی را با امتیازهای 25-21، 25-15 و 25-19 به حریف قدرتمند ایتالیایی واگذار کردند تا با این باخت به قعر جدول گروه B سقوط نمایند.

شاگردان روبرتو پیاتزا نیز با این برد قاطع و کسب سه امتیاز شیرین برای سایر مدعیان خط و نشان کشیدند.

از نکات جالب این بازی می توان به مصدومیت مهدی مرندی و نودوزپور اشاره نمود که باعث شد سرمربی خاتم به ناچار از فرهاد نظری افشار در پست لیبرو استفاده کند.

همچنین در سایر دیدارهای روز نخست از ساعت 20 یاران میلاد عبادی پور در تیم اسکرا بلهاتوف به مصاف لوبه رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک در ست سوم جریان دارد. از ساعت 23 نیز آسکو رسوویا میزبان سادا کروزیرو برزیل است و در دیداری تمام روسی نیز، زنیت کازان رو در روی کافل قرار می گیرد.

تیم خاتم اردکان در دومین دیدارش فردا(سه شنبه) از ساعت 23 به مصاف آسکو رسوویا لهستان می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 357

به "شکست تلخ خاتم اردکان برابر ترنتینو با لشگری از مصدومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تلخ خاتم اردکان برابر ترنتینو با لشگری از مصدومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید