با هزینه های سفر به کرابی آشنا شوید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کرابی (krabi)، یکی از بهترین شهرهای ساحلی کشور تایلند می‌باشد. برای اینکه بدانید چه زمانی به کرابی سفر کنید و یا این که با هزینه‌های هاستل و غذا در این شهر آشنا شوید، این مقاله را بخوانید.

با هزینه های سفر به کرابی آشنا شوید

اغلب تفرجگاه‌ها و هتل‌های کرابی غذاهایی خوشمزه برای بازدید دارند، برای خوردن یک وعده غذای ایرانی 25 تا 100 بات هزینه دارد. به شما توصیه می‌کنیم در تور کرابی غذایی عالی را میل نمایید. برای میل کردن ناهار در کرابی باید 40 تا 120 بات هزینه نمایید. باز هم می‌توانید روی غذاهای خیابانی حساب باز نمایید، در غیر این صورت می‌توانید در رستوران‌های محلی یا غذاخوری‌های بین‌المللی هم وعده‌های مفصل و نسبتا ارزانی میل نمایید. هزینه غذا بین 100 تا 200 بات هزینه دارد.

اواخر ژانویه تا مارس بهترین زمان برای سفر به کرابی هستند. شرایط جوی مناسب و آب و هوای عالی در این زمان جمعیت زیادی را به سوی این جزیره می‌کشاند. در این مدت قیمت انواع هتل به دلیل این که گردشگران بسیار زیادی در این شهر وجود دارند، افزایش پیدا می‌کند. در نزدیکی کریسمس و تعطیلات سال نو شلوغی جمعیت به اوج خود رسیده و قیمت‌ها بالا می‌رود. ماه‌های مه تا اکتبر هم فصل‌های کم گردشگر باعث می‌شود که این امر به بارش باران بازمی‌گردد.

در تمام کشور تایلند بهترین راه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها مانند یک بومی رفتار نمایید. بدین معنی می‌باشد که غذاهای خیابانی میل نمایید و سوار اتوبوس محلی شده و یا در مسافرخانه‌ها اقامت نمایید.

فصول پر گردشگر در شهر کرابی از اواخر ژانویه تا مارس می‌باشد. در این مدت به دلیل شرایط جوی مناسب و آب‌وهوای مطلوب جمعیت زیادی روانه‌ی این استان می‌شوند. بدیهی است که در این مدت قیمت انواع هتل به دلیل حضور گردشگران افزایش پیدا خواهد کرد. در نزدیکی کریسمس و تعطیلات سال نو شلوغی جمعیت به اوج خود خواهد رسید.

انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 6

به "با هزینه های سفر به کرابی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هزینه های سفر به کرابی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید