قیمت تور عمان: سفر به عمان و 10 تجربه هیجان انگیز!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کشور سلطان نشین عمان با داشتن مجموعه گسترده ای از شگفتی های طبیعی، یکی از وسوسه انگیزترین مقاصد بکر گردشگری است که در انتظار کشف شدن به وسیله شما است.

قیمت تور عمان: سفر به عمان و 10 تجربه هیجان انگیز!

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

گزینه های بسیاری برای لذت بردن در عمان وجود دارد؛ همانند شترسواری بر تپه های طلایی رنگ کویر، لذت بردن از آفرود سواری، غواصی در آب های نیلگون و لمسِ اعماق اقیانوس، قایق سواری در کنار صدها دلفین، دره نوردی و راه رفتن در بستر وادی ها (رودهای موسمی) و تماشای لاک پشت هایی که در زیر نور ماه برای تخم گذاری به ساحل می آیند.

بعد از اخذ ویزای عمان و سفر به این کشور زیبا، توصیه می کنیم این 10 تجربه هیجان انگیز را به فهرست کارهایی که قرار است در کشور عمان انجام دهید اضافه کنید:

دیدار با دلفین ها

دلفین ها در گروه های بزرگ به سواحل کشور عمان می آیند. تماشای چشم انداز جست وخیز دلفین ها بسیار آرامش بخش است. برترین محل برای تماشای دلفین ها سواحل مسقط و موساندام می باشد.

تماشای غروب، سوار بر کروز

این پیشنهادمان برترین راه برای تماشا زیبایی های عمان می باشد. سوار بر کروز از کنار کوه های صخره ای عبور نموده و به جزیره های دوردست عمان رفته و از تماشای منظره های با زیبایی نفس گیر لذت ببرید. تجربه کروز سواری شما را به دنیای جادویی خواهد برد از کوه های مرتفع و برخورد موج های خروشان دریا با آن ها و آب های زلالی که در زیر نور خورشید می درخشد. روستاهایی را خواهید دید که در میان صخره ها و سواحل بکر عمان جای گرفته اند.

صرف شام در زیر آسمان پرستاره کویر

به کویر رفته و هنگامی که نسیم ملایمِ آنجا اشتهای شما را باز می نماید، آتشی برپا کنید و باربکیوی سنتی عمانی (shuwa) و یک ضیافت اصیل عمانی را تجربه کنید. همچنان که این غذای لذیذ را مزمزه می کنید از طعم یک غذای سنتی که با ذکاوت سرآشپز جادو شده لذت می برید. امتحان کردن غذای سنتی عمانی در زیر آسمان پرستاره کویر پس از یک روز پر از ماجراجویی و کوشش، قطعاً تجربه ای خوشایند خواهد بود.

رفتن به اپرا

خانه اپرایی که در مسقط واقع شده است، در طول سال میزبان اجراها و موسیقی دانان بین المللی اپرا می باشد. تماشای اجرای اپرا در این مکان باشکوه، فرصت ویژه ای است که نباید آن را از دست داد.

کمپینگ در کویر

به بالای تپه های شنی کویر رفته و از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید، در آن هنگام که ماه بالا می آید و هزاران هزار ستاره پدیدار می گردد، شب را نیز در چادر و کمپ سپری کنید. به علاوه می توانید از فعالیت هایی نظیر شترسواری در کویرهای عمان لذت ببرید.

غواصی و ماجراجویی در تور عمان

اگر در پی فعالیتی هستید که آدرنالین شما را بالا ببرد، فرصت غواصی، کایاک سواری یا کشتی سواری با کشتی بادبانی را در آب های بکر عمان از دست ندهید. عمق این آب ها زیستگاه گونه های بی شماری از ماهی ها و گستره ای از مرجان ها می باشد. می توانید در سفر به عمان غواصی و شنا در کنار دلفین ها، وال ها، لاک پشت ها، اسب های دریایی و ماهی های رنگارنگ را تجربه کنید.

آفرود در میان کوه ها

مرتفع ترین نقطه کوهستانی عمان یعنی جبل الشمس، همواره مکان فوق العاده ای برای بازدید است. رفتن به این محل هیجان بسیار بالا و کمی سختی با خود به همراه دارد، اما این اطمینان را داشته باشید هنگامی که به آن بالا رسیدید، پاداش شما تماشای چشم انداز بی نظیری است که از زیباییِ آن نفس شما بند می آید! در کوهستان های جبل الشمس می توانید از انجام فعالیت های بسیاری همانند کوهنوردی و دوچرخه سواری کوهستانی لذت ببرید. جاده های آسفالت شهر را پشت سر گذاشته و فراز و نشیب و مسیرهای پر چالش این منطقه را پیموده و از میان روستاهای کوهستانی تماشاییِ کشور عمان عبور کنید.

رفتن به رودهای موسمی (وادی)

اگر در پی جای هیجان انگیزی برای شنا و پیاده روی هستید به وادی های کشور عمان بروید. وادی ها دره هایی هستند که پس از بارش باران در آن ها رود جاری می گردد. وادیِ شب (shab) منطقه زیبا و سرسبزی با درختان نخل است که در جای جای آن حوضچه های آب قرارگرفته و برای شنا فوق العاده اند. وادی صخره ای نبی خالد نیز منظره ها بسیار زیبایی دارد.

تماشای حیات وحش

سازمان حفاظت از حیات وحش عمان از زیستگاهی ساحلی-کویری به مساحت تقریباً 30 هزار کیلومتر محافظت می نماید، در این محل تنوع زیستگاه ها شما را شگفت زده خواهد نمود. قسمت های کویری تنوع گسترده ای از حشرات، خزندگان و پستانداران همانند غزال آفریقایی را مورد حفاظت قرار می دهد، به علاوه آب های ساحلیِ آن نیز میزبان دلفین ها، وال ها و لاک پشت ها می باشد. بلندی های عمان نیز از لحاظ گونه های پرندگان غنی است خصوصاً عقاب و کرکس.

موزه گردی

عمان دربردارنده چندین موزه است که دریچه ای به فرهنگ و میراث غنیِ عمان را بر روی شما می گشاید. این موزه ها مجموعه های گسترده ای از جواهرات، لباس های سنتی، شمشیرهای عربی، سلاح های گرم و ... را به نمایش می گذارد و تجربه ای فوق العاده را برایتان رقم خواهد زد.

* برترین زمان برای سفر به کشور زیبای عمان از شهریور تا فروردین ماه می باشد.

* سوغاتی هایی که می توانید از این کشور به یادگار یا برای هدیه، تهیه کنید شامل جواهرات نقره، خنجر، کندر و کندر سوز، حلوای عمانی و خرما می گردد.

با انتخاب تور عمان از سواحل بکر، کویرهای باشکوه و کوه های مرتفع، همگی در کشور زیبای عمان لذت ببرید، شما فقط دو ساعت با این زیبایی ها فاصله دارید!

در ضمنً این روزها علاوه بر تور عمان، تور کره جنوبی نیز مورد استقبال فراوانِ ایرانیان قرار گرفته که می توانید این گزینه را نیز در نظر بگیرید.

منبع: کجارو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2192

به "قیمت تور عمان: سفر به عمان و 10 تجربه هیجان انگیز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور عمان: سفر به عمان و 10 تجربه هیجان انگیز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید