سرمربی ایتالیا: به آینده بازیکنان جوانم خوش بینم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، جامپیرو ونتورا می گوید نسبت به آینده بازیکنان جوان تیمش خوش بین است.

سرمربی ایتالیا: به آینده بازیکنان جوانم خوش بینم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) در شروع دور سوم رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا، در خانه مقدونیه به میدان رفت ولی تا دقیقه انتهای برای کسب پیروزی جنگید و در نهایت پیروز شد با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست دهد تا به بردی ارزشمند دست یابد.

جان پیرو ونتورا، بعد از انتها مسابقه در نشست خبری خود گفت : تقریبا 90 درصد اشتباه هایی که در این بازی داشتیم به کم بودن تجربه بازیکنان تیم بر می شود. خودمان این بازی را برای خودمان سخت کردیم. می توانستیم در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کنیم، ولی متاسفانه کمبود تجربه باعث شد نتوانیم به آنچه که می خواهیم در این مسابقه دست یابیم، اما رفته رفته توانستیم بر بازی مسلط شویم. ایتالیا ترکیبی از بازیکنان جوانی است که به تازگی به تیم ملی دعوت شده اند و قطعا باید صبر و حوصله داشت تا تیم ملی فوتبال ایتالیا بهترین نمایش خود را ارائه کند. ایتالیا در ابتدا و شروع کار است و مطمئنا در آینده بازیکنان ما بهتر از آن چیزی خواهند شد که فعلا هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در ادامه گفته های خود، اظهار کرد: این که توانستیم شکست را با پیروزی عوض کنیم، برای من ارزشمند است. 10 - 15 دقیقه از زمان مسابقه بازیکنانم کاملا گیج بودند و نمی دانستند که به دنبال چه هستند، ولی به راه خود ادامه دادند و با اتحاد و همبستگی توانستیم تا انتها مسابقه برای کسب برد کوشش کنیم و به سه امتیاز این مسابقه نیز دست یابیم. این بازی به من نشان داد که ایتالیا قابلیت این را دارد تا به افتخارات بزرگی دست یابد. من به آینده این جوانان خوش بین هستم و مطمئن هستم که با کمی صبر و حوصله ایتالیا به مانند گذشته تیم قدرتمندی خواهد شد و برای کسب افتخارات بزرگ کوشش خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 875

به "سرمربی ایتالیا: به آینده بازیکنان جوانم خوش بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ایتالیا: به آینده بازیکنان جوانم خوش بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید