استعفای سرمربی چک پس از شکست برابر ایتالیا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک پس از قبول شکست در خاک آتزوری و کمرنگ شدن شانس حضور تیمش در پلی آف مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 از سمت خود استعفا داد.

استعفای سرمربی چک پس از شکست برابر ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال شکست 2 بر یک تیم ملی جمهوری چک در خانه ایتالیا، میکال بیلک، سرمربی این تیم از سمت خود استعفا داد. جمهوری چک با قبول شکست برابر صدرنشین گروه دوم قاره اروپا، 9 امتیازی ماند و این در حالی است که در 2 بازی باقی مانده به سرانجام مرحله انتخابی جام جهانی، 2 تیم بلغارستان و دانمارک به ترتیب با 13 و 12 امتیاز برای رده دوم جدول و حضور در بازی های پلی آف رقابت سختی با یکدیگر دارند.

بیلک پس از این دیدار که در ورزشگاه یوونتوس شهر تورین برگزار گردید به یکی از شبکه های تلویزیونی جمهوری چک گفت: هدف مان این بود که به جام جهانی برویم اما با اتفاقی که افتاد دیگر نمی توانیم در این رقابت ها حضور داشته باشیم. از اینکه سفرمان اینگونه به سرانجام رسید واقعاً متاسفم. من به هدفی که برای ماموریتم ترسیم نموده بودم نرسیدم و در صعود به جام جهانی شکست خوردیم. به همین دلیل استعفایم را اعلام می کنم.

طبق گزارش ها، استعفای بیلک مورد موافقت سران فدراسیون فوتبال جمهوری چک قرار گرفته است و آنها مسئولیت راهنمایی تیم ملی این کشور در 2 بازی باقی مانده آن در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 را به یکی از 2 دستیار وی خواهند سپرد.

بیلک 48 ساله، در پاییز سال 2009 راهنمایی تیم ملی جمهوری چک را بر عهده گرفت و توانست این تیم را به مرحله نهایی یورو 2012 برساند. وی در این رقابت ها نیز شاگردانش را تا مرحله یک چهارم نهایی بالا برد و در نهایت با قبول شکست برابر پرتغال از گردونه مسابقات حذف شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 559

به "استعفای سرمربی چک پس از شکست برابر ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای سرمربی چک پس از شکست برابر ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید