طراحی سایت: سایت رویداد بین المللی ساری 2022 رونمایی شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارشات بدست رسیده، سایت رویداد بین المللی ساری 2022 رونمایی شد.

طراحی سایت: سایت رویداد بین المللی ساری 2022 رونمایی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

استاندار مازندران با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع وابسته تهران و بازدید از پاویون مازندران همراه با تعدادی از نمایندگان و مسئولان استان، از سایت رویداد بین المللی ساری2022 رونمایی کرد.

این سایت که با نشانی https://ecosari2022.ir/ در دسترس واقع شده است، به عنوان رسانه رسمی رویداد ساری 2022 فعالیت خواهد نمود و قرار است به منبع اطلاعاتی مرجع درباره ظرفیت های جهانگردی مازندران تبدیل گردد.

دبیر رویداد بین المللی ساری2022 اظهار کرد: طراحی و راه اندازی سایت برای رویدادهای اینچنینی یکی از ضروریات است که معمولا در جهان به آن توجه زیادی می گردد. ما نیز در ساری 2022 با توجه به نگاه بین المللی که مدنظر داریم، این سایت را یک قطعه مهم از پازل بین المللی شدن جهانگردی مازندران می دانیم.

دکتر علی ماهفروزی با بیان اینکه امروز در جهانگردی حوزه فناوری اطلاعات یکی از الزامات اساسی و زیرساخت های بنیادین است، اظهار کرد: این قبیل زیرساخت ها الزامات جهانی شدن در هر حوزه ای محسوب می شوند. سایت به صورت دوزبانه طراحی شده تا مورد استفاده جهانگردان همه کشورها قرار گیرد. البته فرآیند بارگذاری اطلاعات و داده ها و اخبار در این سایت بتازگی شروع شده و به مرور داده های موجود در این سایت اافزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: ما سایتی که در حوزه مازندران بتواند ظرفیت های این استان را به صورت چندزبانه معرفی کند نداشتیم. در این سایت قرار است علاوه بر اخبار، همه اطلاعات مهم از ظرفیت های جهانگردی مازندران که ممکن است مورد احتیاج جهانگردان داخلی و خارجی قرار بگیرد ثبت و ارائه گردد.

دبیر رویداد بین المللی ساری2022 اضافه کرد: این شروع راه است و باید این کار تازه را ارج بنهیم. انتظارمان این است که همه پای کار بیایند. نقدها وجود دارد و قطعا سایت کامل شده و جامع نیست. اما اگر اینطور نگاه کنیم که مازندران برای جهانی شدن باید پازل های شبکه های جهانی را به هم پیوند دهد، اهمیت این اقدام را درک خواهیم کرد. امیدواریم سایر قطعا پازل نیز چیده گردد که در انتها سال 2022 بتوانیم با خیالی آسوده بگوییم مازندران به ساختاری ساماندهی شده در جهانگردی رسیده و آماده پذیرایی از جهانگردان خارجی است.

در مراسم رونمایی سایت ساری2022 استاندار مازندران نیز با تأکید بر اینکه این میزبانی یک اتفاق مهم در جهانگردی استان و کشور است، گفت: اجلاس وزرای جهانگردی سازمان اکو در ساری اتفاق بسیار مهمی است و باید ساری را در وزن استقبال این میهمان ها آماده و ظرفیت های این شهر و استان را به کشورهای اوراسیا معرفی کنیم.

سید محمود حسینی پور اظهار داشت: انتخاب مازندران و ساری به عنوان مرکز جهانگردی کشورهای عضو اکو فرصتی طلایی برای مازندران است تا جاذبه های جهانگردی این استان به کشورهای منطقه معرفی گردد.

وی اضافه کرد: حضور وزرای جهانگردی کشورهای منطقه اوراسیا در مازندران برترین فرصت برای مازندران است تا یکی از محورهای مهم اقتصاد این استان بیش از پیش معرفی گردد. امیدواریم همه مردم و مسئولان مازندران و نهادهای مردمی فعال در حوزه جهانگردی این آمادگی را پیدا نمایند تا بتوانیم تاریخ و فرهنگ مازندران و جاذبه های کم نظیر این استان را به درستی معرفی کنیم تا با جذب جهانگرد به رونق اقتصاد استان یاری گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2206

به "طراحی سایت: سایت رویداد بین المللی ساری 2022 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت رویداد بین المللی ساری 2022 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید