سامسونگ می خواهد نسخه ای از گلکسی نوت 10 را با رمزنگاری بلاکچین توکار و نشان تجاری KlaytnPhone عرضه کند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، با وجودی که سامسونگ سال جاری 4 مدل گوشی گلکسی اس 10، 4 مدل گوشی گلکسی نوت 10 و 2 مدل گلکسی فولد به بازار عرضه نموده یا خواهد نمود؛ خبر غافل گیرکننده اینکه هنوز اسمارت فون پرچم دار خود را معرفی ننموده است.

سامسونگ می خواهد نسخه ای از گلکسی نوت 10 را با رمزنگاری بلاکچین توکار و نشان تجاری KlaytnPhone عرضه کند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

یعنی سامسونگ بیش از 10 گوشی رده بالای در سال 2019 عرضه می نماید. آخرین گوشی این شرکت که احتمالا پرچم دارترین آن ها هم است؛ یک موبایل بلاکچین برای انجام تراکنش های مبتنی بر رمز ارزها است. نسخه جدیدی از گوشی گلکسی نوت 10 با رمزنگاری بلاکچین در راه است.

وال استریت ژورنال گزارش داده این مدل از گلکسی نوت 10 تنها در کره جنوبی و با نام KlaytnPhone عرضه می گردد. گوشی KlaytnPhone همان مشخصات ظاهری و سخت افزاری گلکسی نوت 10 را دارد ولی روی ارزهای دیجیتالی و تراکنش های ارزهای مجازی تمرکز دارد. در این گوشی از سیستم رمزنگاری مبتنی بر بلاکچین Kakao استفاده شده است.

وال استریت ژورنال در گزارش خود تاکید می نماید که گوشی KlaytnPhone دارای کیف پول مجازی و رمزشده است و اپلیکیشن های بلاکچین به طور توکار روی آن فعال هستند. همین طور، مقدار مشخصی ارز مجازی Klay که توسط اپلیکیشن پیغام رسانی کره ای Kakao ساخته نیز در این کیف پول مجازی قرار گرفته است.

پلتفرم کاملی برای تراکنش های بلاکچین

داشتن کیف پول مجازی و اجرای چند اپلیکیشن بلاکچین یک ویژگی تازه روی گوشی های تلفن همراه نیست. بعضی از نسخه های گوشی گلکسی اس 10 و همین طور گوشی های اچ تی سی به قابلیت های بلاکچین مجهز هستند و حتی از ژانویه سال جاری، بعضی از گوشی های اندرویدی قادر به اجرای اپلیکیشن بلاکچین Klaytn هستند.

اما آن ویژگی که گوشی KlaytnPhone را از محصولات دیگر متمایز می نماید؛ ایجاد یک پلتفرم کامل و بهینه شده رمزنگاری و بلاکچین روی گوشی برای تراکنش های ارزی است. همان طور که اشاره شد؛ سخت افزار گوشی KlaytnPhone با گلکسی نوت 10 یکسان است و هیچ گونه مزیت و فزونی ندارد.

به گزارش بعضی دیگر از رسانه ها، این گوشی در هنگام روشن و خاموش شدن علامت تجاری Klaytn را نشان می دهد تا فراموش کنید یک گوشی گلکسی نوت 10 را در دست دارید. هنوز درباره زمان عرضه این گوشی یا قیمت آن، اطلاعات معتبر و رسمی منتشر نشده است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 589

به "سامسونگ می خواهد نسخه ای از گلکسی نوت 10 را با رمزنگاری بلاکچین توکار و نشان تجاری KlaytnPhone عرضه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ می خواهد نسخه ای از گلکسی نوت 10 را با رمزنگاری بلاکچین توکار و نشان تجاری KlaytnPhone عرضه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید