زیرساخت های گردشگری در بخش چهاردانگه ساری فراهم گردد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شهردار کیاسر با اشاره به وجود جاذبه های بکر گردشگری در منطقه گفت: زیرساخت های گردشگری در بخش چهاردانگه ساری فراهم گردد.

زیرساخت های گردشگری در بخش چهاردانگه ساری فراهم گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، خلیل الله انتظاری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در ساختمان بخشداری چهاردانگه گفت: با توجه به اینکه شهر کیاسر ورودی هفت استان کشور است اما از زیرساخت های گردشگری در این منطقه برای جذب توریست فراهم نشده است.

وی با اشاره به وجود جاذبه گردشکری در بخش چهاردانگه، گفت: دریاچه چورت، الندان و کیاسر،چشمه باداب سورت مهم ترین جاذبه های گردشگری منطقه بوده که باید برای توسعه رونق گردشگری مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتظاری با بیان اینکع کتاب مصور گردشگری چهاردانگه را در دست چاپ داریم اضافه کرد: جاذبه های گردشگری 100 روستا و شهر کیاسر را در این کتاب دیدیم و با این کار می خواهیم جاذبه های گردشگری منطقه را به مسافران و گردشگران معرفی کنیم.

وی بیان نمود: اکنون در حال رایزنی با سرمایه گذار برای پرورش گوزن و قرقاول در منطقه هستیم قرار شد سالانه 500 هزار قطعه قرقاول و کبک و هزار راس گوزن را پرورش دهیم و آنها را در منطقه رهاسازی کنیم تا گردشگر و شکارچیان برای تفریح به منطقه سفر نمایند و با این اقدام درامدی برای شهرداری ایجاد کنیم.

شهردار کیاسر اضافه کرد: بخش و شهر کیاسر از نظر مالی ضعیف است ولی از لحاظ فرهنگی و اجتماعی هیچ ضعفی نداریم وباید بخش اقتصاد خودمان را شکوفا کنیم تا زمنیه رشد و توسعه را در وسیع ترین بخش استان فراهم کنیم.

انتظاری با اشاره به اینکه طرح جامع شهر کیاسر پس از 23 سال به تصویب رسید و حدود 750 هکتار به وسعت شهر اضافه شد، توضیح داد: امیدواریم با ساخت و ساز در این مناطق شاهد رشد چشمگیر جمعیت در شهر کیاسر باشیم.

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر حقوق ها پرسنل شهرداری به روز پرداخت می گردد اضافه کرد: اکنون جز بدهی های پروژه های نیمه کاره بدهی دیگری نداریم.

روح اله یوسفی کیاسری، رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر نیز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در ساختمان بخشداری چهاردانگه، گفت: با همکاری فرمانداری ساری و اداره ورزش و جوانان استان قرار شد نمایندگی ورزش و جوانان در شهر کیاسر استقرار یابد.

وی با اشاره به اینکه جوانان شهر کیاسر و منقه چهاردانگه استعدادهای بالقوه ای در بخش فرهنگی و ورزشی دارند اضافه کرد: در جلسه امروز مقرر شد در طول دو هفته اینده مقدمات استقرار نمایندگی ورزش و جوانان در شهر کیاسر مستقر گردد.

رئیس شورای شهر کیاسر به مسائل آب شرب شهر کیاسر اشاره نمود و گفت: در حال حاضر سختی آب شهر بالا بوده و انتظار داریم مشکل اب شرب شهر رفع گردد تا شهروندان کیاسری از آب شرب سالم بهره مند شوند.

یوسفی با بیان اینکه شرایط درمانگاه 10 تختخوابی شهر کیاسر شرایط مطلوبی ندارد اضافه کرد: یک داروخانه در شهر کیاسر داریم که به منطقه چهاردانگه نیز خدمات ارائه می نماید، متاسفانه این داروخانه به صورت شبانه روزی نبوده و مردم برای تامین دارو با مشکل روبه رو هستند.

وی با بیان اینکه تصادفات جاده ای آرامش را از مردم گرفته است اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی باید نسبت به حذف پیچ های تند در راستا جاده ساری به کیاسر اقدام کند تا از بعضی از تصادفات در منطقه جلوگیری گردد.

رئیس شورای شهر کیاسر با اشاره به اینکه پروژه گازرسانی به شهر کیاسر با سرعت قابل قبولی در دست اقدام است گفت: تا انتها سال 95 علمک گذاری گاز در شهر کیاسر انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1022

به "زیرساخت های گردشگری در بخش چهاردانگه ساری فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری در بخش چهاردانگه ساری فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید