زیباترین جاذبه های لنکاوی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، نام عقاب برای این میدان ازاین پرنده زیبا گرفته شده که به عنوان نماد این جزیره شناخته شده است. دریاچه‌های زیبا و منظره زیبای این جزیره در شب روح تازه‌ای به آدمی می‌بخشد.

زیباترین جاذبه های لنکاوی

آکواریوم لنکاوی

این آکواریوم از بهترین جاذبه‌های تور لنکاوی بوده و از بزرگترین آکواریوم‌های آسیای جنوب شرقی به شمار می‌رود و با هدف دانش، آموزش، سرگرمی و توجه به حفظ محیط زیست بر پا شده‌اند. این آکواریوم تونلی 15 متری در زیر آب داشته که شامل 500 هزار لیتر از آب دریا می‌شود و جانداران بسیاری مانند ماهی‌های غول پیکر و لاک‌پشت‌های سبز را در خود جای داده است.

جزیره و میدان عقاب لنکاوی

نام عقاب برای این میدان ازاین پرنده زیبا گرفته شده که به عنوان نماد این جزیره شناخته شده است. دریاچه‌های زیبا و منظره زیبای این جزیره در شب روح تازه‌ای به آدمی می‌بخشد.

پارک کروکودیلها لنکاوی

پارک کروکودیل‌ها در شهر لنکاوی در کشور مالزی قرار گرفته و یکی از بهترین جاذبه‌های برتر این شهر می‌باشد. در این پارک می‌توانید اجرا برنامه زنده کروکودیل‌ها و مربیان خود و  غذا دادن به کروکودیل‌ها از جاذبه‌های این مجموعه در لنکاوی می‌باشد.

جزیره دریایی آیلند هاپینگ (Island Hopping) لنکاوی

این جزیره در هنگام عبور از آن می‌توانید از چند جزیره زیبای اطراف لنکاوی بازدید نمایید. درواقع از این جزیره می‌توانید به جزایری همچون جزیره دریاچه آب شیرین، جزیره میمون‌ها، و جزیره Pregnant Maiden بروید.

باغ برنج لامان لنکاوی

باغ برنج لامان یک موزه زیبا در شمال ساحل سنانگ است. در این باغ انواع مصنوعات و عکس‌هایی که مربوط به فرهنگ شالیکاری مالزی می‌باشد، برای بازدید وجود دارند. این برکه و حیاطی چشم نواز و حیواناتی جالب دارد و می‌تواند یکی از بهترین جاذبه‌های تور لنکاوی برای شما باشد.

انتشار: 1 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 17

به "زیباترین جاذبه های لنکاوی" امتیاز دهید

1 کاربر به "زیباترین جاذبه های لنکاوی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جاذبه های لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید