رگبار پراکنده و رعد و برق در 13 استان ؛ امروز و فردا ، بوی باران در تهران ، باد شدید و گرد و خاک در شرق و جنوب شرق ، این دریا مواج است

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام نمود.

رگبار پراکنده و رعد و برق در 13 استان ؛ امروز و فردا ، بوی باران در تهران ، باد شدید و گرد و خاک در شرق و جنوب شرق ، این دریا مواج است

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی بیان کرد که امروز (یکشنبه) در خراسان شمالی ، نیمه شمالی خراسان رضوی، سمنان، ارتفاعات در تهران، البرز و مازندران، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می گردد.

دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب ، دامنه جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین ، البرز، تهران، سمنان، مازندران، مرکزی، قم و شمال اصفهان رگبار باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی، سواحل مرکزی دریای خزر، ارتفاعات شرقی زاگرس و برخی نقاط شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق ادامه خواهد داشت .

پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش خفیف رخ خواهد داد و در سایر منطقه ها کشور جوی آرام پیش بینی می گردد.

بعلاوه ، در 5 روز آینده در ارتفاعات شمالی هرمزگان و ارتفاعات جنوب استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و جنوب شرق فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در منطقه ها مستعد گرد و خاک پیش بینی می گردد.

طی این مدت در برخی نقاط شمال شرق ، شرق (به ویژه منطقه زابل )، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

فردا دریای خزر و در 5 روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2536

به "رگبار پراکنده و رعد و برق در 13 استان ؛ امروز و فردا ، بوی باران در تهران ، باد شدید و گرد و خاک در شرق و جنوب شرق ، این دریا مواج است" امتیاز دهید

1 کاربر به "رگبار پراکنده و رعد و برق در 13 استان ؛ امروز و فردا ، بوی باران در تهران ، باد شدید و گرد و خاک در شرق و جنوب شرق ، این دریا مواج است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار پراکنده و رعد و برق در 13 استان ؛ امروز و فردا ، بوی باران در تهران ، باد شدید و گرد و خاک در شرق و جنوب شرق ، این دریا مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید