رویداد سال جاری ویگما، دارای 9 سخنرانی اختصاصی خواهد بود

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رویداد سال جاری ویگما، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و از 9 سخنرانی تخصصی و در نهایت آیین اختتامیه جشنواره تشکیل می گردد.

رویداد سال جاری ویگما، دارای 9 سخنرانی اختصاصی خواهد بود

به گزارش ، در جریان این رویداد یک روزه، سخنرانان مطرح صنعت بازی سازی کشور در موضوعات مهم و تخصصی این حوزه تجربیات خود را به اشتراک می گذارند. پس از نهایی شدن تصمیم برگزاری رویداد ویگما به صورت آنلاین، تعداد سخنرانی های تخصصی جشنواره منتقدان بازی های ویدئویی افزایش یافت. رویداد ویگما که در روز 9 خرداد 99 در ساعت 10:45 صبح شروع می گردد، با پخش زنده اینترنتی از بستر آپارات میزبان علاقه مندان و ثبت نام کنندگان خواهد بود.

ارائه های تخصصی ویگما در این روز با وبینار طه رسولی مدیر نشر آوا گیمز با موضوع هنر ارائه به ناشر شروع خواهد شد. پس از آن، سعید صادقی قائم مقام مدیرعامل و معاون عملیاتی تپسل با موضوع درآمدزایی و نمایش تبلیغات صنعت بازی سازی در سال 98 سخنرانی اینترنتی خود را ارائه می دهد. پویا ایماندار مدیر پروژه پلی پاد درباره آینده کلاد گیمینگ در ایران صحبت خواهد نمود و پس از آن، محمد زهتابی مدیر استودیوی بازی سازی پاییزان درباره تاثیرات کرونا بر صنعت بازی سازی ایران و جهان ارائه ای خواهد داشت.

در بخش دوم و پس از یک استراحت 1 ساعته، سخنرانی های تخصصی ویگما آنلاین با ارائه امین شهیدی مدیر استودیوی بازی سازی بلک کیوب گیمز با عنوان چگونه به عنوان یک هنرمند مستقل، درآمد ارزی داشته باشیم تجربیات خود در این زمینه را با مخاطبین به اشتراک خواهد گذاشت. علی فخار هم بنیانگذار و دبیر ویگما و مدیر روابط عمومی هوآوی با موضوع چگونه بحران روابط عمومی را مدیریت کنیم؟ به استقبال علاقه مندان خواهد رفت و پس از او نیز جمال جعفری مدیرعامل تسکو ارائه ای کوتاه با موضوع توسعه بازار بازی های اندرویدی در بستر تلویزیون خواهد داشت. محمد مهدی بهفرراد مدیرعامل استودیوی بازی سازی مدریک نیز چهره شاخص دیگری است که با موضوع مخاطب شناسی، برگ برنده موفقیت در بازی سازی تجربیات ارزشمند خود را با علاقه مندان به اشتراک می گذارد و در نهایت حامد نصیری معاون پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای در باب آنالیز سیر تکاملی بازار بازی های دیجیتال در ایران سخنرانی خود را ارائه خواهد نمود.

پس از این ارائه ها که همه ثبت نام کنندگان در رویداد ویگما می توانند در روز رویداد به صورت زنده و آنلاین به آن ها دسترسی داشته باشند، اختتامیه جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی پخش خواهد شد که مشاهده آن برای عموم آزاد است. در این اختتامیه برندگان جوایز بهترین بازی های سال 98 از نگاه منتقدان بازی های ویدئویی در ایران تعیین می شوند.

اولین دوره از جشنواره منتقدان بازی های ویدئویی پیش از این قرار بود در تاریخ 15 اسفند ماه 98 با حضور علاقه مندان و بازی سازان برگزار گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به تعویق افتاد و در نهایت به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. برای خرید بلیت و شرکت در این رویداد یک روزه می توانید به این آدرس https://www.aparat.com/event/17 مراجعه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1300

به "رویداد سال جاری ویگما، دارای 9 سخنرانی اختصاصی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد سال جاری ویگما، دارای 9 سخنرانی اختصاصی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید