رستوران باربارستان تفلیس

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در شهر توریستی و دیدنی تفلیس رستوران های مختلفی وجود دارد که در زمینه سرو انواع غذاهای گرجستانی فعالیت می نمایند . بعضی از این رستوران ها با محیط مناسب ، سرویس دهی خوب و ارائه غذاهای با کیفیت توانسته اند خود را در میان بهترین رستوران های تفلیس جای دهند . رستوران باربارستان تفلیس Barbarestan Restaurant Tbilisi یکی از رستوران های خوب پایتخت گرجستان است که به صورت خانوادگی (یک خانواده با 10 فرزند) اداره می گردد . رستوران باربارستان در تمامی روزهای هفته پذیرای مراجعه نمایندگان می باشد . اگر در سفر به تفلیس قصد داشتید غذاهای گرجی را در یکی از رستوران های به نام و معروف این شهر سرو کنید رستوران Barbarestan تفلیس می تواند گزینه خوبی برایتان باشد .

رستوران باربارستان تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

رستوران باربارستان را می توان یکی از معروف ترین رستوران های تفلیس دانست . این رستوران در خیابان Agmashenebeli که از خیابانهای معروف تفلیس می باشد واقع شده و وجود ایستگاه متروی Marjanishvili در نزدیکی آن ، دسترسی به این رستوران را برای بومیان و گردشگران تور تفلیس مرداد آسان می سازد . باربارستان تفلیس گوشت سرو نموده و دارای گزینه های وگان نیز می باشد . کارکنان این رستوران می توانند به زبان انگلیسی صحبت نمایند . آنان کوشش می نمایند علاوه بر داشتن برخورد شایسته با مشتریان ، در اسرع وقت جوابگوی خواسته های آنان نیز باشند . برطبق نظرات ثبت شده در سایت تریپ ادوایزر بیش از 80 درصد رای دهندگان این رستوران را عالی توصیف نموده اند .

رستوران باربارستان شهر تفلیس یک رستوران کوچک با 70 کرسی در دو سالن و یک اتاق خصوصی با ظرفیت 10 نفر می باشد . رسپی غذاهای این رستوران از کتاب آشپزی قرن نوزدهمی Barbare Jorjadze گرفته شده و توسط سرآشپز معروف گرجی Levan Kobiashvili آپدیت و مدرن شده است . در باربارستان هیچ وحدتی وجود ندارد - همه جایگاه ها ، میزها و حتی ظروف - همه چیز متفاوت است .

مشخصات رستوران باربارستان تفلیس

  • آدرس رستوران باربارستان تفلیس : D. Aghmashenebeli Ave. 132, Tbilisi 0112, Georgia
  • تلفن رستوران باربارستان در تفلیس : 322943779 - 995+
  • ساعت کاری رستوران Barbarestan تفلیس : همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 11:30 شب
  • سبک غذاهای رستوران باربارستان Barbarestan تفلیس : انواع غذاهای گرجی ، گیاهخواری و گلوتن آزاد
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به رستوران گرجی باربارستان تفلیس : ایستگاه متروی Marjanishvili
منبع: لذت سفر
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1108

به "رستوران باربارستان تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران باربارستان تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید