مراه با راهنمای سفر به کرابی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در تور کرابی با جاذبه‌هایی روبرو خواهید شد که بسیار زیبا و دیدنی هستند. قبل از سفر به شهر کرابی به شما توصیه می‌کنیم کمی با وضعیت آب و هوایی این شهر زیبا اطلاعات داشته باشید.

مراه با راهنمای سفر به کرابی

کرابی آب و هوایی گرمسیری داشته و یکی از بهترین شهرهای کشور تایلند است که به شما توصیه می‌کنیم در تور کرابی به بازدید جاذبه‌های آن بروید. دمای کرابی تنها 8 درجه‌ی سانتی‌گراد بالاتر از دمای خط استوا می‌باشد. به‌طور کلی دو فصل گرم و خشک، خنک و مرطوب دارد و دمای هوا در طول سال به خیلی کم به پایین 27 درجه‌ سانتی‌گراد کاهش پیدا می‌کند.

یکی از مشکلاتی که آب و هوای این شهر را برای همراهی با تور کرابی تحت تاثیر قرار می‌دهد، بادهای موسمی است که آب و هوای این استان را کنترل می‌کنند به موقع جهت‌شان را در هر زمان از سال تغییر نمی‌دهند. به‌عنوان مثال  ممکن است باران در اواخر ژوئن آغاز شده و بعد به مدت چند ماه متوقف شود و دوباره در ماه ژانویه بارندگی آغاز شود. بنابراین این امکان وجود دارد در فصل‌های خشک به خصوص در شروع آن، شاهد بارش باران در تور کرابی باشید و همچنین به مدت چندین هفته در فصل‌های بارانی خورشید به چشم می‌خورد. تنها زمانی که می‌توان ثبات آب و هوایی را پیش‌بینی کرد، هوای گرم و خشک در ماه مارس و آوریل که دمای هوا در این زمان به 37 درجه سانتی‌گراد است، پیش‌بینی کرد.

به‌طور کلی درجه حرارت هوای سالانه کرابی به غیر از ماه‌های مارس و آوریل بین 28 تا 32 درجه سانتی‌گراد در روز نوسان دارد. البته در ماه‌های که باران‌های سیل آسا می‌بارد این دما تا مرز 24 درجه سانتی‌گراد هم کاهش پیدا می‌کند. شب‌ها اما قضیه فرق می‌کند و دمای هوا به مرز 5 تا 10 درجه سانتی‌گراد می‌رسد که ممکن است در این مدت کمی احساس سرما کنید.

انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 23

به "مراه با راهنمای سفر به کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراه با راهنمای سفر به کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید