راز های جذابیت و جوانی دیوید بکهام در سن 46 سالگی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، دیوید بکهام علاوه بر این که یکی از شناخته شده ترین و پیروز ترین فوتبالیست های دنیا است، یکی از خوش استایل ترین و مجذوب کننده ترین سلبریتی های دنیا هم محصوب می گردد. با این که چندین سال از بازنشستگی دیوید بکهام می گذرد، او و همسرش ویکتوریا بکهام همچنان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین زوج های دنیا هستند که علاوه بر استایل فوق العاده هر دو در میانه چهل سالگی همچنان مجذوب کنندهیت و جوانی پوست، مو و اندامشان را حفظ نموده اند. در این مقاله با استناد به مصاحبه های مختلف دیوید بکهام با چندین مجله و سایت، به روتین های پوستی و راز سلامت و مجذوب کنندهیت این سلبریتی مجذوب کننده و خوش استایل خواهیم پرداخت. با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

راز های جذابیت و جوانی دیوید بکهام در سن 46 سالگی

فعالیت های دیوید بکهام در زمینه ترویج فرهنگ سلامت پوست برای آقایان

دیوید بکهام یکی از سلبریتی هاییست که به سلامت پوست و موی خود بسیار اهمیت می دهد و علاوه بر آن، ترویج فرهنگ مراقبت و سلامت پوست آقایان یکی از دغدغه های اوست. او که سالیان سال از محصولات برند همسرش ویکتوریا بکهام برای سلامت پوستش استفاده می کرد، در سال 2016 لاین فراوری محصولات بهداشتی مردان به نام هاوس 99 (house 99) را با همکاری برند لورآل شروع کرد.

بکهام در مصاحبه ای گفت یکی از دغدغه هایش به چالش کشیدن ادراک مردان درباره سلامت و استایلشان است؛ این که مردان در سرتاسر دنیا بدانند مراقبت از پوست و مو تنها مخصوص زنان نیست و مردان هم باید برای حفظ جوانی و سلامت پوست شان زمان و هزینه کافی صرف نمایند. در برند هاوس 99، دیوید بکهام اقدام به فراوری محصولاتی بسیار کاربردی برای آقایان نموده است؛ به طور مثال او در محصولاتش نوعی کرم مرطوب نماینده، مخصوص پوست تتو شده را ارائه می نماید که برای آن دسته از افرادی که پوست تتو شده دارند، بسیار مناسب و کاربردی است.

در سال 2017 دیوید بکهام با مشارکت با کمپانی بیوترم Biotherm لاین Biotherm Homme را برای سلامت پوست و حفظ جوانی در مردان شروع کرد. در کیت های بیوترم محصولات تخصصی مخصوص پوست آقایان به بازار ارائه می گردد که با دارا بودن فرمولاسیون نو و تخصصی، از پیری پوست و انواع مسائل پوستی آقایان جلوگیری می نمایند.

دیوید بکهام درباره روتین رسیدگی به موهایش چنین می گوید

از اواخر دهه نود که بکهام درمنچستریونایتد و لیگ انگلستان درخشید، به اسم یکی از بازیکن های خوش استایل و خوش چهره همیشه مدل موهایش ترند روز بود؛ بسیاری از نوجوانان و جوانان در اواخر دهه نود موهایشان را مدل دیوید بکهام کوتاه می کردند. هنوز هم استایل و مدل موهایی که دیوید بکهام برای خودش انتخاب می نماید الگوی بسیاری از پسران جوان و مردان در سرتاسر دنیا است. او در مصاحبه با سایت intothegloss درباره استایل موهایش چنین می گوید:

  • 10 مدل موی مردانه برای موهای ریخته و کم پشت

روتین پوستی دیوید بکهام

چنانچه در تصاویر دقت کنید فرق چندانی بین دیوید بکهام 26 ساله و 46 ساله نخواهید دید. بعضی می گویند او بوتاکس نموده اما خودش این را قبول ندارد و همیشه در مصاحبه هایش روتین های پوستی و استفاده از محصولات با کیفیت برند خود و همسرش را یکی از دلایل جوانی پوستش می داند. ویکتوریا بکهام سال هاست که در زمینه خطوط فراوری پوشاک، عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی با برند خودش فعالیت می نماید و قطعا مراقبت های ویکتوریا و بعلاوه محصولات با کیفیت برندش در سلامت پوست همسرش بسیار موثر بوده است.

شاید رسیدگی و مراقبت از پوست و استایل برای چهره هایی که مدل، خواننده و یا بازیگر هستند ساده تر باشد اما برای فوتبالیستی مانند بکهام که باچالش های مختلفی همانند زندگی در شهرها و کشورهای مختلف، بازی سنگین حرفه ای و ساعات طولانی تمرین روبرو بوده، رسیدگی مداوم به پوست امری دشوارتر بوده است. دیوید بکهام درباره روتین پوستی اش به سایت intothegloss چنین می گوید:

  • روتین پوستی آقایان؛ 6 مرحله ساده برای حفظ سلامت پوست

تناسب اندام و مراقبت از بدن

طبعا ورزیدگی اندام و تناسب اندام یکی از مهمترین عواملی ست که سبب می گردد شما حتی در میانسالی هم مجذوب کنندهیت جوانی تان را حفظ کنید و استایل مجذوب کنندهی داشته باشید. دیوید بکهام هم در طول سال ها، چه در زمان فعالیت حرفه ای اش و چه پس از آن در دوران بازنشستگی تناسب اندام و ورزیدگی اندامش را حفظ نموده است. او در این باره چنین می گوید:

در آخر

در این مطلب به روتین های پوستی و راز سلامت و مجذوب کنندهیت دیوید بکهام مجذوب کننده و خوش استایل پرداختیم. دیوید بکهام علاوه بر این که خود به سلامت پوست، مو، اندام و مجذوب کنندهیت استایلش بسیار اهمیت می دهد، در طی سالیان معروفیت و محبوبیتش سعی نموده با فعالیت های گوناگون و فرهنگسازی در این زمینه، دیگر مردان را هم به مراقبت از پوست و اهمیت دادن به مو و تناسب اندامشان تشویق کند.

او به جای این که برای کند کردن فرایند پیری اش به سراغ عمل های جراحی گوناگون و تزریق بوتاکس برود، ساده ترین و ایمن ترین راه را برای حفظ مجذوب کنندهیت و جوانی پوستش انتخاب نموده است؛ انجام روتین های پوستی به طور منظم و لایف استایل مناسب و سالم. اگر در شروع جوانی هستید و می خواهید در دوره میان سالی درست مثل دیوید بکهام جوان و مجذوب کننده باشید از همین امروز با تغییر سبک زندگی و اضافه کردن روتین های پوستی مناسب به برنامه زندگی تان سلامت و مجذوب کنندهیت آینده تان را تضمین کنید.

منابع: intothegloss, fashionnetwork

منبع: دیجی استایل
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2088

به "راز های جذابیت و جوانی دیوید بکهام در سن 46 سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز های جذابیت و جوانی دیوید بکهام در سن 46 سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید