دکوراسیون هالیوودی چیست و چگونه آن را اجرا کنیم؟

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، دنبال لوازم کریستالی، مرمر، سنگ و لوازم دکوراسیون درخشان بروید تا روح هالیوودی به درستی ایجاد گردد. الگوهای کلیدی یونان، امضای سبک دکوراسیون هالیوودی است. هنگامی که از یک کلیت دکوراسیون سبُک استفاده می کنید، به سراغ موارد تأکیدی و رنگ های جسورانه و برجسته بروید. برای ایجاد یک اتاق خواب پیچیده به سبک هالیوودی، به آنالیز علائم مربوط به دوره آرت دکو بپردازید.

دکوراسیون هالیوودی چیست و چگونه آن را اجرا کنیم؟

جهت دریافت خدمات طرح الاچیق ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

تزیینات و دکوراسیون هالیوودی در خانه

از آنجا که سبک دکوراسیون هالیوودی به یک دوره یا جنبش خاصی قفل یا محدود نشده است، مکتشف باشید و با لوازم جانبی و اکسسوری تزیینی، یک سبک غنی و منحصر به فرد در سبک مدرن هالیوودی ایجاد کنید. به دنبال لوازم کریستالی، مرمر، سنگ و لوازم دکوراسیون درخشان بروید تا روح هالیوودی به درستی ایجاد گردد.

با نگه داشتن اثاث و مبلمان و عناصر معماری ساده با خطوط معین و سطوح بدون حاشیه، اکسسوری دکوراسیون هالیوودی، همان جایی است که شما قادر خواهید بود به یاری آن، یک محیط پر از زندگی و جزئیات را ایجاد کنید. از گلدان های دوره چین مینگ تا مکعب های آینه ای تا مجسمه های اسب سرامیکی، از همه چیز لذت ببرید و با جسارت خود، یک اتاق عالی هالیوودی لایه دار و جواهر مانند را بسازید. در نهایت اتاق مورد نظر شما مانند جعبه ای از اشیاء با ارزش می گردد که حتما از آن لذت می برید.

پوشش پنجره در دکوراسیون هالیوودی

از آنجایی که الگوهای کلیدی یونان امضای سبک دکوراسیون هالیوودی است، از اتاق تصویر زیر الهام بگیرید و مسیری مشابه را طی کنید و یا اینکه ظاهر را ساده حفظ نموده و در پنل های پنجره ای از کف تا سقف با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید. این نمونه ها در حین ساخت اتاق، آن را بزرگتر، روشن تر و ملایم تر نشان می دهند.

لیست خرید 41 مدل توپ تنیس با کیفیت بالا +قیمت

آشپزخانه سبک دکوراسیون هالیوودی

از آنجایی که یک آشپزخانه یک منطقه مشترک چند منظوره برجسته است که عملکرد را دنبال می نماید، روش های هوشمندانه زیادی برای قرار دادن دکوراسیون هالیوودی حتی در کوچکترین سطح وجود دارد.

آشپزخانه تصویر زیر، دکوراسیون خود را به وسیله پالت رنگی سه تایی، خطوط معین، بخش های طلایی تأکیدی، چراغ های آویز الهام گرفته از سبک آرت دکو و هود طرح دار نشان داده است. اگر به دنبال به روزرسانی کوچک برای آشپزخانه خود هستید، با کشو و کمدهای جدید، بخش های تأکیدی کریستالی و کانتر، که مهمترین وسایل آشپزخانه را در خود جای می دهند، این کار را جالب و لذت بخش کنید.

اتاق نشیمن سبک دکوراسیون هالیوودی

هنگامی که از یک کلیت دکوراسیون هالیوودی سبُک استفاده می کنید، به سراغ موارد تأکیدی و رنگ های جسورانه و برجسته بروید تا روح سبک هالیوودی ریجنسی را در تمام خانه خود به صورت یک دوره معاصر به وجود آورید. با این وجود، به دو تا سه رنگ و یک تا دو الگو کلی بچسبید تا هماهنگی و هارمونی کلی دکوراسیون حفظ گردد.

اگرچه این نمونه با روحیه ای گرمسیری معین شده است، توجه داشته باشید که اتاق نشیمن با دکوراسیون هالیوودی که در زیر قرار گرفته است، فقط دارای سه رنگ اصلی و یک چاپ اصلی برای بیان پیغام خود بوده که مختصر اما شاد و پر جنب و جوش است. با نگه داشتن چاپ و الگوی محدود به تنها یک دیوار تأکیدی اصلی، چشم می تواند با سهولت در عناصر مختلف در سراسر اتاق متمرکز شده و حرکت کند، در حالی که از جزئیات این نوع دکوراسیون نیز صرف نظر نمی گردد؛ زیرا در اینجا بسیاری از ظرافت ها وجود دارد که می تواند جایگزین سادگی گردد.

برای ایجاد یک اتاق نشیمن مخصوص سبک هالیوودی خود، با اقتباس از همان قوانین ذکر شده در گذشته بهره ببرید و ترکیبی را بسازید که دارای پارچه های فریبنده، تکه ها و سطوح فلزی، ترکیبی از سبک های طراحی، از آرت دکو گرفته تا رنگ های آسیایی باشد و از زیبایی بی نظیر و جذاب بهره ببرید. با افزودنی های جذاب در عین ظریف بودن، یک حس غیر منتظره را به یک روش غیرقابل محاسبه در دکوراسیون اضافه می کنیم.

خرید اینترنتی 41 مدل شطرنج و مهره درجه یک

دکوراسیون هالیوودی اتاق خواب

برای ایجاد یک اتاق خواب پیچیده به سبک دکوراسیون هالیوودی، به آنالیز علائم مربوط به دوره آرت دکو بپردازید تا به شما یاری کند قبل از آغاز، تنالیته اتاق را تنظیم کنید. اما با استفاده از طرح های گذشته اغراق نکنید. سبک طراحی و دکوراسیون شما باید منحصر به فرد و خاص و نماد روحیات شما باشد، نه به شکل یک موزه!

از آنجا که توجه به جزئیات یک اولویت اصلی برای دکوراسیون هالیوودی ریجنسی است، پارچه های مجلل، آینه ها، وسایل با روکش لاک الکل و سطوح بازتابنده، منگوله ها و تزئینات را در در حالی بهره ببرید که خطوط، معین و ساده نگه داشته شوند. از آنجا که این جنبش دکوراسیون محدود به یک سبک معین نیست، عناصر مختلفی را برای ایجاد سبک التقاطی که از نظر بصری غنی و برای یک ستاره فیلم مناسب باشد، کنار هم قرار دهید.

منبع: اتاق
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1270

به "دکوراسیون هالیوودی چیست و چگونه آن را اجرا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون هالیوودی چیست و چگونه آن را اجرا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید