دنباله بهترین بازی جنگ ستارگان در دست ساخت است

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گفته تعدادی از منابع، یک بازی جنگ ستارگان جدید بر اساس دنیای اثر Knights of the Old Republic در حال ساخت است. به گفته این منابع، ساخت بازسازی یا دنباله این اثر از سوی شرکت EA چراغ سبز گرفته اند و در حال ساخت است.

دنباله بهترین بازی جنگ ستارگان در دست ساخت است

اثر نقش آفرینی Knights of the Old Republic - به اختصار KOTOR - برای اولین بار در سال 2003 منتشر شد و داستان تقابل دو فرقه جدای و سیت را روایت می کرد. داستان بازی چهار هزار سال پیش از به وجود آمدن امپراتوری کهکشانی (Galactic Empire) جریان دارد. این امپراطوری اولین بار در سال 1977 در فیلم جنگ ستارگان معرفی گردید. طبق شایعات، پروژه جدید بازی به منظور هماهنگی با معیار و اصولی فعلی دنیای جنگ ستارگان، عناصر اصلی دو بازی قبلی را با هم ترکیب نموده است. دو شماره اول KOTOR توسط استودیوهای بایوور و آبسیدین ساخته شده بودند.

مدتی قبل هم گزارشی منتشر شد که ادعا می کرد EA میخواهد بر اساس فیلم بعدی جنگ ستارگان، یک بازی جدید بسازد که داستان آن دقیقا با فیلم ها در ارتباط باشد.

لازم به ذکر است که کریس اولان نویسنده و طراح KOTOR 2 به عنوان نویسنده روی Jedi: Fallen Order کار نموده بود که در نهایت این اثر پیروز شد عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1067

به "دنباله بهترین بازی جنگ ستارگان در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله بهترین بازی جنگ ستارگان در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید