دعوت از 3900 متقاضی اقامت دائم کانادا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در قرعه کشی اکسپرس اینتری جدید، 3900 متقاضی دیگر برای درخواست اقامت دائم کانادا دعوت نامه دریافت کردند.

دعوت از 3900 متقاضی اقامت دائم کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دولت کانادا در تاریخ 4 مارس پذیرشی جدید برای متقاضیان کانادا که به وسیله سیستم اکسپرس اینتری ثبت نام نموده برگزار کرد که طی آن از 3900 متقاضی دعوت شد که به منظور اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهند. حداقل امتیاز برای پذیرش 471 بوده در حالی که در 19 فوریه حداقل امتیاز 470 بوده است.

14 روز پیش، 4500 کاندیدای اکسپرس اینتری از سوی دولت کانادا دعوت نامه دریافت کردند..

سیستم مهاجرتی اکسپرس اینتری پروفایل متقاضیان را در سه برنامه مهاجرتی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی آنالیز و بر اساس فاکتورهایی همچون سن، تحصیلات، تجربه کار و مهارت در زبان های انگلیسی و یا فرانسوی امتیاز می دهد.

و در نهایت گروهی از افراد که دارای بالاترین امتیازات هستند از سوی دولت کانادا دعوت نامه دریافت می نمایند.

اداره مهاجرت کانادا در تاریخ 24 فوریه 2020 راس ساعت 06:02:57 از قاعده tie-break استفاده کرد، بدین معنی که تمامی افرادی که تا تاریخ مذکور امتیازشان بالای 471 بود و در صف انتظار اکسپرس اینتری بودند پیروز به دریافت دعوت نامه شدند. افرادی که در سیستم جامع امتیاز سنجی، رتبه بالایی ندارند می توانند به وسیله مختلف امتیاز خود را اقزایش دهند که بهترین روش برای این کار دریافت دعوت نامه استانی می باشد.

دقت داشته باشید که برای ورود به صف انتظار اکسپرس اینتری، لزومی به داشتن پیشنهاد کار ندارید. دولت کانادا در نظر دارد که تعداد مهاجرانی که به وسیله برنامه مهاجرت استانی که قسمتی از آن به اکسپرس اینتری مرتبط می گردد را افزایش دهد. افرادی که به وسیله استانی انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافه در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند که خود منجر به این می گردد که در پذیرش بعدی از آن ها دعوت به عمل آید.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1174

به "دعوت از 3900 متقاضی اقامت دائم کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 3900 متقاضی اقامت دائم کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید