دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با حضور در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند.

دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به همراه وزیر بهداشت و جمعی از مدیران این وزارتخانه با حضور در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در تهران، مسائل آن ها را از نزدیک بررسی کرد.

بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید از این خوابگاه ها، گفت: دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند و این بیمه، بسته کاملی است که خدمات دندانپزشکی را نیز شامل می شود.

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده برای دستیاران پزشکی گفت: 4 اقدام مهم برای رزیدنت ها و دستیاران، آغاز شده که یکی از آن ها وام دستیاری قرض الحسنه برای دستیاران و رزیدنت ها و دانشجویان PHD است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: دومین اقدام مهم، پوشش بیمه تامین اجتماعی بود که یک کار بزرگ و ارزشمند بود و مسائل سنوات دستیاران بعد از فارغ التحصیلی حل شد و دانشجویان این مقطع می توانند با ثبت نام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان که تمامی مراحل، غیر حضوری و الکترونیکی است، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.

رحیمی یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات حمایتی وزارت بهداشت، ارائه تسهیلات ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل مقطع دستیاری و PHD بود. آخرین رقم مبلغ وام ودیعه مسکن در سال های گذشته، 18 میلیون و 500 هزار تومان بود که در تهران به 60 میلیون تومان افزایش یافت و با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی، تا 90 میلیون تومان نیز قابل افزایش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2187

به "دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید