راهنمای خرید سوغاتی در تور پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شهر ساحلی پاتایا یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌های زیبا و دیدنی است که می‌توانیم بگوییم وقت سر خوردن را نخواهید داشت. خرید سوغاتی در تور پاتایا یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر به شمار می‌رود. 

راهنمای خرید سوغاتی در تور پاتایا

دیگر صنایعی که از شهرهای دیگر تایلند در پاتایا موجود هستند، شامل حکاکی‌های روی چوب، ظروف لاکی، ظروف نقره، لوازم تهیه شده از ابریشم، محصولاتی از جنس قلع، ظروف سفالین، کیف پول و کیف دستی‌های دست‌ساز، صابون‌های کنده‌کاری شده، شمع‌های معطر به همراه شمعدانی، پارچه‌های کتان، سنگ‌های یشم حکاکی‌شده و تعداد زیادی اسباب‌بازی می‌شوند. در تور پاتایا خرید سوغاتی را از یاد نبرید.

برخلاف این‌ حقیقت که بیش‌تر فروشگاه‌های اصلی صنایع دستی در تور تایلند در استان شمالی چیانگ مای قرار دارند، خرده‌فروشان پاتایا برخی صنایع دستی محلی را در برخی مناطق به فروش می‌رسانند. از جمله این صنایع محلی آویزهای تزئینی و بدلیجات ساخته شده از صدف، حرزها و مجسمه‌های کوچک سنگی یا چوبی از بودا، مجسمه‌های گچی رنگی و پارچه‌های ابریشمی هستند.

کیفیت عالی و منحصربه‌فرد بودن این صنایع دستی، این اطمینان را می‌دهد که مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند دست خالی به خانه برنمی‌گردند. قیمت پایین این اجناس کارفرمایان جوان را ترغیب می‌کند تا تعداد زیادی از این اجناس را به شهرهای دیگر کشور صادر کنند.

فروشنده‌های دوره‌گردی در خیابان‌ها به راه می‌افتند و حضور خود را با ضربه زدن به قورباغه‌های چوبی اعلام می‌کنند. صدای این قورباغه‌های چوبی انقدر واقعی است که باعث جلب توجه شما می‌شود. این قورباغه‌ها و توک توک‌های اسباب‌بازی و موتورسیکلت‌هایی که با قوطی نوشابه می‌سازند یادگاری‌های ارزانی برای خرید در تور تایلند هستند.

بیش‌تر فروشگاه‌ها و غرفه‌های صنایع دستی در خیابان بیچ رود (Beach Road) و سکند رود (Second Road) قرار دارند. این دو خیابان در امتداد هم قرار گرفته‌اند. در مسیرهایی که این دو خیابان را به هم متصل می‌کنند نیز مغازه‌های صنایع دستی به چشم می‌خورد.

انتشار: 5 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 36

به "راهنمای خرید سوغاتی در تور پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید سوغاتی در تور پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید