خداحافظی سونی با پلی استیشن 2 نزدیک است؟ ، اولتیماتوم به کاربران کنسول پرطرفدار ژاپنی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شرکت سونی تصمیم دارد، از اواخر ماه ژوئن روند تعطیل کردن پلی استیشن 2 را شروع کند و این روند احتمالا با تعطیلی بخش تعمیرات شروع می گردد.

خداحافظی سونی با پلی استیشن 2 نزدیک است؟ ، اولتیماتوم به کاربران کنسول پرطرفدار ژاپنی

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، این کمپانی در پیامی به دارندگان کنسول پلی استیشن 2 بیان کرد که می توانند برای آخرین بار درخواست خود را برای تعمیر کنسول ارائه نمایند.

بر این اساس مشتریان تا تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) زمان دارند که هرگونه مشکل موجود برای کنسول های خود را رفع نمایند.سونی با اعلام تعطیل شدن بخش تعمیرات کنسول پلی استیشن 2 عملا این موضوع را نشان داد که این کنسول از رده خارج گردیده است و دیگر تعمیراتی برای این کنسول را قبول نمی کند.

بنابراین اگر کاربران کنسول پلی استیشن 2 تصمیم دارند که این کنسول پرطرفدار را تعمیر نمایند ، باید به دنبال تعمیرکار متفرقه برای تعمیر کنسول خود باشند.

سونی این موضوع را هشدار داده است که همه تعمیرات صرفا یک بازدید کلی از قطعات کنسول نیست و بعضی قطعات باید تعویض شوند و محتمل است این قطعات در بازار وجود نداشته باشند. این کنسول پرطرفدار در چهارم مارچ سال 2000 (14 اسفند سال 1378) در ژاپن عرضه شد و دقیقا چند ماه بعد یعنی در ماه اکتبر در بازارهای آمریکا نیز فروش خود را شروع کرد. اگر درست حساب کنیم 18 سال سرویس تعمیرات این کنسول انجام می گردیده است. واقعا حرکتی شایسته احترام از سوی شرکت سونی بوده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 232

به "خداحافظی سونی با پلی استیشن 2 نزدیک است؟ ، اولتیماتوم به کاربران کنسول پرطرفدار ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی سونی با پلی استیشن 2 نزدیک است؟ ، اولتیماتوم به کاربران کنسول پرطرفدار ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید