خبرنگاران 43 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای قم ثبت نام کردند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، قم - خبرنگاران - فرماندار قم، جمع نهایی افراد ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای شهر و روستای قم تا بیست و سوم اسفند را 43 تَن ذکر کرد و گفت: 16 درصد از ثبت نام کنندگان سابقه نمایندگی در ادوار گذشته شورای شهر و روستا را دارند.

خبرنگاران 43 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای قم ثبت نام کردند

مرتضی حیدری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: 61 نفر هم جدا از 43 نفر در حال تشکیل مدارک هستند و مدارکشان را کامل ثبت نکرده اند.

وی اضافه نمود: بر اساس آخرین شرایط ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای قم 93 درصد از ثبت نام کنندگان مَرد و هفت درصد نیز از بانوان می باشند.

وی داوطلبان را از نظر مدرک تحصیلی مورد اشاره قرار داد و گفت: 16 تًن دارای مدرک کارشناسی، 13 تَن کارشناسی ارشد و 2 تَن نیز دکترا دارند.

حیدری اضافه نمود: پنج تَن از داوطلبان مدرک حوزوی، پنج تَن کاردانی و 2 تَن نیز دیپلم هستند.

فرماندار قم بیان نمود: 56 درصد از داوطلبان به شکل حضوری و 44 درصد نیز غیر حضوری ثبت نام کردند.

وی اضافه نمود: 33 تَن از این افراد در شهر قم، 2 تَن شهر جعفریه، 2 تَن شهر سلفچگان، 3 تَن شهر قنوات و 3 تَن نیز مربوط به شهر دستجرد هستند و از شهر کهک نیز هیچ داوطلبی ثبت نام نکرده است.

ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که از 20 اسفندماه جاری شروع شده به مدت هفت روز و تا 26 اسفند ادامه پیدا می نماید.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه دومین انتخابات میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد 1400 برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1798

به "خبرنگاران 43 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای قم ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 43 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای قم ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید