خبرنگاران گروهی از اعضای حزب اتحاد ملت ایران در همدان استعفا دادند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، همدان- خبرنگاران- جمعی از اعضای هیات رئیسه، شورای منطقه ای و شورای حوزه های شهرستانی حزب اتحاد ملت در استان همدان با انتشار بیانیه ای، استعفای خود را از عضویت در این حزب اعلام کردند.

خبرنگاران گروهی از اعضای حزب اتحاد ملت ایران در همدان استعفا دادند

در این بیانیه که صبح جمعه در اختیار خبرنگار خبرنگاران قرار گرفت، علت استعفا انباشت نارضایتی ها و ناامیدی از خواست حزب جهت ایجاد تغییرات اساسی در درون آن عنوان شده است.

امضاکنندگان که شمار آنها 32 نفر عنوان شده، ابراز امیدواری کرده اند که این استعفانامه در حد تلنگر و انذاری به مسئولان حزب اتحاد جهت پرداختن به مواردی باشد که از نظر امضاکنندگان، بااهمیت است.

آنها همچنین برای تمامی دوستانشان در حزب اتحاد ملت ایران آرزوی سربلندی و بهروزی کرده اند.

به عقیده امضاکنندگان بیانیه، حزب اتحاد ملت ایران به عنوان یک حزب پیشرو در جریان اصلاح طلبی اکنون از فقدان استراتژی دقیق و روشن برای تغییر وضع موجود رنج می برد و در ارتباط با واحدهای شهرستانی و استانی خود نیز گرفتار مناسبات قیم مآبانه است.

آنها تصریح کرده اند: حزب اتحاد در وهله نخست باید به تشریح و تدوین الگوی سیاست ورزی خود بپردازد تا مردم بدانند که حزب با چه اصول و اهدافی سیاست می ورزد. اصلاحات مدنظر حزب تنها معطوف به قدرت و اصلاحاتی پارلمانتاریستی است یا به نگاه به سمت جامعه درپی تغییراتی ساختاری و جامعه محور است؟

بیانیه می افزاید: به باور ما (امضاء کنندگان بیانیه)، حزب نیازمند تدوین استراتژی واضح و شفاف است تا راه تحقق مأموریت اصلی حزب که کوشش برای حرکت در راستا دموکراسی، حقوق بشر و توسعه همه جانبه ایران است، هموار شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1331

به "خبرنگاران گروهی از اعضای حزب اتحاد ملت ایران در همدان استعفا دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گروهی از اعضای حزب اتحاد ملت ایران در همدان استعفا دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید