خبرنگاران صعود آرسنال به فینال جام حذفی انگلیس

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال آرسنال با رجحان شیرین دو بر صفر مقابل منچسترسیتی به فینال جام حذفی انگلیس راه یافت.

خبرنگاران صعود آرسنال به فینال جام حذفی انگلیس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

شنبه شب از مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های انگلیس، آرسنال و منچسترسیتی در استادیوم ویمبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که آرسنال با کسب پیروزی ارزشمند دو بر صفر، جواز حضور در فینال را کسب کرد.

با این اوصاف مایکل آرتتا سرمربی جوان آرسنال که چند فصل دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود، در این ملاقات مقابل استادش به رجحان رسید تا توان خود را اثبات کند.

توپچی های لندن آغاز خوبی در این ملاقات داشتند و اوبامیانگ در دقیقه 19 از پاس په په استفاده کرد و گل ارزشمند آرسنال را درون دروازه سیتی جای داد.

در ادامه بازیکنان منچسترسیتی برای جبران مافات، حملات زیادی را طراحی نموده اما پیروز به گلزنی نشدند.

در دقیقه 70 و با ضد حمله ای سریع بار دیگر توپ به اوبامیانگ رسید تا این مهاجم باتجربه به خوبی گل دوم خود و آرسنال را به ارمغان آورد.

خط دفاعی آرسنال که در لیگ برتر عملکرد بسیار متزلزلی دارد در این ملاقات بسیار منظم نشان داد و مانع از گلزنی ستاره های سیتی شد.

از ساعت 21 و 30 دقیقه یکشنبه شب در دیگر ملاقات نیمه نهایی، منچستریونایتد و چلسی در استادیوم ویمبلی رقابت می نمایند تا دیگر تیم فینالیست تعیین گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1377

به "خبرنگاران صعود آرسنال به فینال جام حذفی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صعود آرسنال به فینال جام حذفی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید