آشنایی با جاذبه های پوکت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، پوکت بهشت تایلند . پوکت یزرگترین جزیره تایلند و در عین حال زیباترین آنهاست . این جزیره رویایی یکی از شلوغ ترین شهرهای تایلند نیز می باشد . سواحل رویایی ، ترکیبی زیبا از رنگ های آبی و سبز که تابلویی بی نظیر از طبیعت است . پوکت یکی از بهترین انتخاب ها برای گذراندن تعطیلات و ماه عسل است . در اینجا جاذبه های پوکت را معرفی نموده ایم تا با آگاهی بیشتری چمدان هایتان را ببندید . با ما همراه باشید .

آشنایی با جاذبه های پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

جاذبه های پوکت

با یک سرچ کردن در گوگل فهرستی از جاذبه های پوکت را خواهید دید . سواحل بسیار رویایی ، شب زنده داری در پاتونگ ، نمایش های پینگ پنگ و تورهای قایق در اطراف پوکت . این جزیره گرمسیری برای گذراندن تعطیلات فوق العاده است . سواحل پوکت مهمترین جاذبه های گردشگری پوکت است . با اینحال باید فراتر بروید و همه زیبایی های پوکت را کشف کنید .

پس از کشف سواحل که مهمترین آنها ساحل پاتونگ است ، به سراغ معابد پوکت برودی . معبد چالونگ مهمترین معبد پوکت است که در قرن 19 میلادی ساخته شده است و در لنگرگاه چالونگ واقع شده است . فرهنگ و تاریخ پوکت را می توان در معابد جستجو کرد .

اگر هم می خواهید با تاریخ پوکت بیشتر آشنا شوید ، از شهر قدیمی پوکت دیدن کنید . شهر قدیمی معماری اروپایی دارد و شما را به گذشته پوکت خواهد برد .

پوکت جزیره های زیادی دارد که بسیار زیبا و رویایی هستند . جزیره فی فی ، جزیره جیمزباند ، جزیره راچانای ، جزیره نارگیل ، جزیره مای تان ، جزیره راچا یای ، جزیره هی ، جزیره رنگ یای از مهمترین جزایر پوکت هستند که دیدن آنها در سفر به پوکت به گردشگران توصیه می گردد .

ما در اینجا بهترین جاهای دیدنی پوکت را معرفی خواهیم کرد . جاهایی که شما را شگفت زده خواهد نمود .

منبع: لذت سفر
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 490

به "آشنایی با جاذبه های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید