جاذبه های جزیره کوه فانگان تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کوه فانگان (ko nang yuan) یکی از زیباترین جزایری است که به شما توصیه می‌کنیم به بازدید آن‌ها بروید. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌های این جزیره آشنا خواهیم کرد.

جاذبه های جزیره کوه فانگان تایلند

شاید خیلی از افراد کوه فانگان تایلند را به عنوان یک منطقه ی غواصی نشناسند و بالعکس بیشتر نام همسایه ی آن یعنی کوه تائو می‌شناسند. اما چیزی که خیلی از افرادی که به تایلند سفر می کنند از آن غافل می شوند این است که در کوه فانگان نقاطی برای غواصی وجود دارد که در کوه تائو مانند آن‌ها وجود ندارد.

تمام سایت های غواصی که در تور تایلند می‌توانید به بازدید آن ها بروید، شگفت انگیز و زیبا هستند اما سایت هایی که در کوه تائو و کوه فانگان وجود دارند ارزش دیدن را دارند.

بازار شبانه Thong Sala در تور تایلند

بازار شبانه Thong Sala از آن دست جاهایی است که باید در مدت اقامت در کوه فانگان تایلند حتما ببینید. بر خلاف بیشتر بازارهای شبانه، بازاری که در کوه فانگان وجود دارد پر از غذاهای متنوع و غذاهای دریایی بی نهایت خوش مزه است. در این بازار همه چیز می توانید پیدا کنید از غذاهای سنتی تایلند گرفته تا رول های سوشی ژاپنی و سیب زمینی سرخ شده را در اختیار گردشگران ماجراجوی تور تایلند قرار می‌دهند.

قایق سواری در تور تایلند

در سفر به تایلند باید یک روز کامل را برای خودتان کنار بگذارید، یک قایق اجاره کنید و راهی سواحل زیبای کوه فانگان شوید. از کوه فانگان حتی می توانید به پارک ملی آنگ فانگ هم دسترسی داشته باشید و یک روز مهیج با ساعت ها شنا و غواصی را بگذرانید. اگر بخواهید از این که هست هیجانی تر هم شود می توانید در داخل قایقتان کمپ بزنید و یک شب را روی آب طی کنید.

کرایه موتور سیکلت در تور تایلند

اگر چه برای دیدن مناطقی مثل ساحل باتل بهتر است که از موتور استفاده نکنید اما می توانید برای دیدن بعضی از نقاط تایلند و مخصوصا مناطقی که در کوه فانگان وجود دارند از دوچرخه موتوری استفاده کنید و در واقع یکی از ارزان ترین و سریع تری روش های گشت و گذار در تایلند است  از طرفی هم کوه فانگان تایلند منطقه ای شیبدار و در بعضی جاها ناهموار می‌باشد. 

انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 31

به "جاذبه های جزیره کوه فانگان تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های جزیره کوه فانگان تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید