توافق 820 میلیون دلاری استخراج زغال سنگ، جزئیات دیگری از همکاری پکن-اسلام آباد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مقامات چین و پاکستان توافقنامه 820 میلیون دلاری استخراج زغال سنگ و پروژه ساخت نیروگاه برق در منطقه تهر در ایالت سند در قالب راهروی مالی پکن و اسلام آباد به امضا رساندند.

توافق 820 میلیون دلاری استخراج زغال سنگ، جزئیات دیگری از همکاری پکن-اسلام آباد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش دفتر مطنقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس تریبون، شرکت های معدن زغال سنگ اینگرو سند پاکستان (SECMC) و اینگرو پاورجین در منطقه تهر (EPTL) موافقت نامه های مالی داخلی و خارجی در پکن به امضا رساندند.

توافق چین و پاکستان برای تضمین مذاکره برای تامین مالی پروژه زغال سنگ در منطقه تهر طی سفر شی جین پینگ رئیس جمهور چین به پاکستان در اوایل امسال به امضا رسیده بود.

بر اساس توافقنامه استخراج زغال سنگ، اتحادیه بانک های محلی پاکستان شامل بانک های حبیب، یونایتد، الفلاح و فیصل، 52 میلیارد دلار برای استخراج معدن به شرکت معدن زغال سنگ اینگرو سند و 22 میلیارد دلار برای تاسیس پروژه نیروگاه برق به شرکت اینگرو پاورجین منطقه تهر اعتبار خواهند داد.

همچنین بانک های توسعه، مالی و صنعتی و ساخت و ساز چین از سندیکای خارجی پروژه زغال سنگ هستند که وام 820 میلیارد دلاری را برای این پروژه فراهم می نمایند.

روزهای گذشته نیز دولت پاکستان برای تسریع در اجرایی شدن جزئیات توافقنامه راهرو مالی پکن - اسلام آباد، برنامه ریزی ساخت سه راستا ریلی از مناطق مختلف ایالت بلوچستان تا ایالت های سند و خیبر پختونوا را تکمیل کرد.

دولت چین در ملاقات شی جین پینگ رئیس جمهور این کشور، علاوه بر 32 توافقنامه با عنوان راهروی مالی چین و پاکستان، 51 توافقنامه دیگر نیز در بخش های مختلف به امضا رسانده است.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 997

به "توافق 820 میلیون دلاری استخراج زغال سنگ، جزئیات دیگری از همکاری پکن-اسلام آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق 820 میلیون دلاری استخراج زغال سنگ، جزئیات دیگری از همکاری پکن-اسلام آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید