تقدیرکمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش همگانی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، افشین ملایی رئیس و محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی به دعوت کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سفری به استان چهارمحال و بختیاری بر توسعه و توسعه ورزش همگانی در این استان تاکید کردند.

تقدیرکمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش همگانی

در این سفر که احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی و رییس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی به همراه دیگر اعضای کمیسیون هم حضور داشتند، شرایط ورزش همگانی در استان چهارمحال و بختیاری مورد آنالیز نهاده شد.

راستینه با اشاره به اقداماتی که در طول حدود دو سال اخیر در فدراسیون ورزشهای همگانی انجام شده است گفت: با حضور ملایی در این فدراسیون طرح ها و برنامه های ملی در دوران کرونا به اجرا عایدی که مورد استقبال مردم نهاده شد و توانست از کم تحرکی بیشتر در بین مردم جلوگیری کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: تیم مدیریت نو فدراسیون ورزشهای همگانی در این مدت اقدامات قابل تقدیری را در شهرها و استان های مختلف اجرا نموده است که البته باید تداوم داشته باشد تا زمینه برطرف کم تحرکی در بین مردم را فراهم کند.

راستینه در خاتمه گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیته تربیت بدنی این آمادگی را دارد که برای توسعه ورزش همگانی در همه استان ها همکاری نزدیکی با فدراسیون ورزشهای همگانی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2106

به "تقدیرکمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش همگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیرکمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش همگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید